Burgemeester en Wethouders van Venray maakt, gelet op de Wet ruimtelijke ordening,
de ter inzage legging bekend van het door de gemeenteraad op 20 december 2011 vastgestelde
bestemmingsplan:
Bestemmingsplan Akkerweg (NL.IMRO.0984.BP10002)
Het bestemmingsplan Akkerweg voorziet in een planologische regeling voor a) het tijdelijke
onderkomen van de Jan Linderssupermarkt op de voormalige locatie Van Haren aan de
Raadhuisstraat te Venray, en b) de beoogde totale herontwikkeling van de locatie met
kantoren, een supermarkt, appartementen en woningen.
Het plan is op een inhoudelijk punt gewijzigd vastgesteld ten opzichte van het ontwerp.
De benodigde calamiteitenontsluitingsroute is in het vastgestelde bestemmingsplan
op de verbeelding opgenomen.
Het vaststellingsbesluit met bijbehorende stukken ligt van 3 februari 2012 tot en met 15 maart 2012 voor eenieder ter inzage in het informatiecentrum in het gemeentehuis van Venray,
Westsingel 1 te Venray, geopend op maandag van 12.00 tot 20.00 uur, op dinsdag tot
en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur, vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur en buiten
deze tijden op afspraak met de afdeling Publieksdiensten, telefoonnummer 0478-523333.
Binnen de genoemde termijn is het vastgestelde bestemmingsplan en de hier bijbehorende
stukken beschikbaar gesteld en verbeeld op www.venray.nl → Wonen & leven → Wonen & bouwen → Bestemmingsplannen → Geldende bestemmingsplannen.
Hier vindt u de directe links naar de bestanden. Tevens kunt u het vastgestelde bestemmingsplan
raadplegen op www.ruimtelijkeplannen.nl en op het gemeentehuis (digitaal en op papier).
U kunt tijdens de inzagetermijn beroep indienen tegen het bestemmingsplan en een eventuele aanwijzing bij de Afdeling bestuursrechtspraak
van de Raad van State (Postbus 20019, 2500 EA Den Haag) indien:
-
− u een belanghebbende bent die tijdig een zienswijze bij de gemeenteraad naar voren
heeft gebracht;
-
− u een belanghebbende bent die niet eerder een zienswijze heeft ingediend en redelijkerwijs
kunt aantonen dat u niet in staat bent geweest tijdig een zienswijze in te dienen;
-
− u een belanghebbende bent en er sprake is van een wijziging ten opzichte van het ontwerpplan.
Een beroepschrift moet worden ondertekend en tenminste bevatten:
-
− de naam en het adres van de indiener;
-
− de dagtekening;
-
− een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht;
-
− de gronden van het beroep.
Gelijktijdig met het indienen van een beroepschrift kunt u – als onverwijlde spoed
dit vereist – de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State
vragen een voorlopige voorziening te treffen. Het besluit treedt dan niet eerder in werking totdat op het verzoek is
beslist. Een verzoek om een voorlopige voorziening moet dezelfde gegevens bevatten
als het beroepschrift.
Afdeling 2 van de Crisis- en Herstelwet is van toepassing op dit besluit. Dit betekent
dat de gronden van het beroep na afloop van de beroepstermijn niet meer kunnen worden
aangevuld.