Logo Venray
Bestemmingsplan Lollebeekweg Castenray, Venray

(vastgesteld plan)

Burgemeester en Wethouders van Venray maken, gelet op de Wet ruimtelijke ordening, de ter inzage legging bekend van het, door de gemeenteraad op 11 september 2012, vastgestelde bestemmingsplan:

  • Lollebeekweg Castenray (NL.IMRO.0984.BP10013.va01)

Het plan voorziet in de realisatie van woningen in de zuidwestelijke hoek van de kern Castenray, op het bedrijfsperceel van het voormalige loonbedrijf aan de Lollebeekweg 60 in Castenray. Een gedeelte van dit voormalige bedrijfsperceel wordt benut voor maximaal 37 wooneenheden en een deel wordt benut voor het creëren van een overgang richting het buitengebied.

Het plan is op het volgende inhoudelijke punt aangepast: Een aanduiding is toegevoegd om de bouw- en goothoogte in een gedeelte van Deelgebied A te wijzigen.

Het vastgestelde bestemmingsplan wordt daarmee ten opzichte van het ontwerpbesluit gewijzigd vastgesteld.

Het vastgestelde plan ligt van vrijdag 21 september tot en met donderdag 1 november 2012 voor een ieder ter inzage in het informatiecentrum in het gemeentehuis van Venray, Westsingel 1 te Venray, geopend op maandag van 12.00 tot 20.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur. Mocht u nadere informatie willen hebben dan kunt u contact opnemen met de afdeling Publieksdiensten, telefoonnummer 0478-523333. (Vanaf 15 oktober 2012 kunt u hiervoor terecht op het gemeentehuis aan de Raadhuisstraat 1 in Venray.)

Binnen de genoemde termijn is het vastgestelde bestemmingsplan en de hier bijbehorende stukken daarnaast beschikbaar gesteld en verbeeld op www.venray.nl > Actueel > Stukken ter inzage.

Hier vindt u de directe links naar de bestanden. Tevens kunt u het bestemmingsplan raadplegen op www.ruimtelijkeplannen.nl en op het gemeentehuis (digitaal en op papier).

Tijdens de inzagetermijn kunt u een beroepschrift indienen tegen het bestemmingsplan en een eventuele aanwijzing bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State (Postbus 20019, 2500 EA Den Haag), wanneer u:

  • belanghebbende bent die tijdig een zienswijze bij de gemeenteraad naar voren heeft gebracht;

  • belanghebbende bent die niet eerder een zienswijze heeft ingediend en redelijkerwijs kunt aantonen dat u niet in staat bent geweest tijdig een zienswijze in te dienen;

  • belanghebbende bent en er sprake is van een wijziging ten opzichte van het ontwerpplan.

Het beroepschrift moet worden ondertekend en ten minste bevatten:

  • de naam en het adres van de indiener

  • de dagtekening

  • een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht

  • de gronden van het beroep.

Gelijktijdig met het indienen van een beroepschrift kunt u - als onverwijlde spoed dit vereist - de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State vragen een voorlopige voorziening te treffen. Een verzoek om een voorlopige voorziening moet dezelfde gegevens bevatten als het beroepschrift.

Afdeling 2 van de Crisis- en Herstelwet is van toepassing op dit besluit. Dit betekent dat de gronden van het beroep na afloop van de beroepstermijn niet meer kunnen worden aangevuld.

Venray, 11 september 2012

Naar boven