Logo Venray
Bestemmingsplan Achtertuinen Gildestraat - Buitenhof Oostrum, Venray

(vastgesteld plan)

Burgemeester en Wethouders van Venray maken, gelet op de Wet ruimtelijke ordening, de ter inzage legging bekend van het, door de gemeenteraad op 11 september 2012, vastgestelde bestemmingsplan:

  • Achtertuinen Gildestraat - Buitenhof Oostrum (NL.IMRO.0984.BP09016.va01)

Het plan heeft betrekking op verkochte gronden van NS aan de bewoners van de Gildestraat en Buitenhof in Oostrum. Deze percelen zijn gelegen aan de achterzijde van het NS station Venray en hebben nu de bestemming ‘spoorwegdoeleinden’. Door de verkoop behoren deze gronden bij de tuinen van de bewoners en zullen de gronden nu bestemd worden voor ‘Wonen’

Het vastgestelde plan ligt van vrijdag 21 september tot en met donderdag 1 november 2012 voor een ieder ter inzage in het informatiecentrum in het gemeentehuis van Venray, Westsingel 1 te Venray, geopend op maandag van 12.00 tot 20.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur. Mocht u nadere informatie willen hebben dan kunt u contact opnemen met de afdeling Publieksdiensten, telefoonnummer 0478-523333. (Vanaf 15 oktober 2012 kunt u hiervoor terecht op het gemeentehuis aan de Raadhuisstraat 1 in Venray.)

Binnen de genoemde termijn is het vastgestelde bestemmingsplan en de hier bijbehorende stukken daarnaast beschikbaar gesteld en verbeeld op www.venray.nl > Actueel > Stukken ter inzage.

Hier vindt u de directe links naar de bestanden. Tevens kunt u het bestemmingsplan raadplegen op www.ruimtelijkeplannen.nl en op het gemeentehuis (digitaal en op papier).

Tijdens de inzagetermijn kunt u een beroepschrift indienen tegen het bestemmingsplan en een eventuele aanwijzing bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State (Postbus 20019, 2500 EA Den Haag), wanneer u:

  • belanghebbende bent die tijdig een zienswijze bij de gemeenteraad naar voren heeft gebracht;

  • belanghebbende bent die niet eerder een zienswijze heeft ingediend en redelijkerwijs kunt aantonen dat u niet in staat bent geweest tijdig een zienswijze in te dienen;

  • belanghebbende bent en er sprake is van een wijziging ten opzichte van het ontwerpplan.

Het beroepschrift moet worden ondertekend en ten minste bevatten:

  • de naam en het adres van de indiener

  • de dagtekening

  • een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht

  • de gronden van het beroep.

Gelijktijdig met het indienen van een beroepschrift kunt u - als onverwijlde spoed dit vereist - de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State vragen een voorlopige voorziening te treffen. Een verzoek om een voorlopige voorziening moet dezelfde gegevens bevatten als het beroepschrift.

Venray, 11 september 2012

Naar boven