Burgemeester en wethouders van de gemeente Hulst maken bekend dat de gemeenteraad
bij besluit van 29 maart 2012 het bestemmingsplan Julianastraat 107A, 109 en 113 te
Heikant heeft vastgesteld.
Doel van het bestemmingsplan is het planologisch-juridisch regelen van het plan om
drie vervangende woningen te realiseren op de percelen Julianastraat 107A, 109 en
113 te Heikant kadastraal bekend als gemeente Hulst, sectie N, nummers 825, 826, 965,
966 en sectie S, nummer 865.
Ingevolge artikel 3.8, lid 4 van de Wet ruimtelijke ordening ligt het vastgestelde
plan met ingang van 31 mei tot en met 11 juli 2012 voor eenieder ter inzage in de
gemeentewinkel, gelegen aan de Grote Markt 24 te Hulst.
Het vastgestelde bestemmingsplan is tevens te raadplegen op www.gemeentehulst.nl, in het menu onder wonen & leven → bestemmingsplannen in procedure.
Een belanghebbende, die tijdig zijn zienswijze bij de gemeenteraad naar voren heeft
gebracht, alsmede een belanghebbende, aan wie redelijker wijs niet kan worden verweten
dat hij niet overeenkomstig artikel 3.8 Wro, juncto afdeling 3.4 van de Algemene wet
bestuursrecht zijn zienswijze bij de gemeenteraad naar voren heeft gebracht, kan gedurende
de periode van 31 mei tot en met 11 juli 2012 bij de afdeling bestuursrechtspraak
van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA ’s-Gravenhage beroep indienen tegen
het vastgestelde bestemmingsplan.
Het besluit van de gemeenteraad treedt in werking met ingang van de dag na die waarop
de beroepstermijn afloopt. Indien gedurende de beroepstermijn een verzoek om voorlopige
voorziening bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van
State is gedaan, wordt het besluit opgeschort, totdat op het verzoek is beslist.
Een eventueel in te stellen beroep dient te worden gezonden aan de Afdeling bestuursrechtspraak
van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA ’s-Gravenhage.
Een verzoek tot voorlopige voorziening moet worden gericht aan de voorzitter van genoemde
afdeling.
Burgemeester en wethouders van Hulst, de burgemeester, J.F. Mulder.
De secretaris, S. ter Wal.