Vaststelling bestemmingsplan wijziging Leemkampweg 3, Marle/Hellendoorn

Bij het loket Bouwen, milieu en openbare ruimte in het huis voor Cultuur en Bestuur aan de Willem Alexanderstraat 7 in Nijverdal ligt met ingang van 1 oktober 2011gedurende zes weken, tot en met 11 november 2011, voor eenieder ter inzage het besluit van burgemeester en wethouders van de gemeente Hellendoorn van 13 september 2011, nummer 11INT01677 tot ongewijzigde vaststelling van het bestemmingsplan wijziging Leemkampweg 3, Marle/Hellendoorn

Het loket is geopend op werkdagen van 09.00 uur tot 12.00 uur en buiten deze tijden op afspraak, telefoon 0548-630214. Voorts is het vastgestelde bestemmingsplan in te zien en te downloaden via de website van de gemeente (http://www.hellendoorn.nl/diensten/projecten/bestemmingsplannen/in-procedure/buitengebied/) en ga dan naar het vastgesteld bestemmingsplan Leemkampweg 3 te Hellendoorn. Inzien is ook mogelijk via de landelijke voorziening: http://www.ruimtelijkeplannen.nl/web-roo/?planidn=NL.IMRO.0163.WPBULEEMKAMPWEG3-VG01

Het betreft een wijziging van het bestemmingsplan ‘Buitengebied 2009’. Het plangebied betreft de bebouwde locatie Leemkampweg 3 te Marle/Hellendoorn. Met dit bestemmingsplan wordt beoogd de bestaande bestemming ‘Agrarisch met waarde’ met bouwvlak deels om te vormen naar de bestemming ‘Wonen’. Onder toepassing van de regeling Rood voor Rood met gesloten beurs worden de agrarische gebouwen gesloopt en wordt een compensatiewoning gebouwd. Het terrein wordt ingepast in de omgeving door toevoeging van groen.

Aangezien niemand tijdig een zienswijze omtrent het ontwerpbestemmingsplan heeft kenbaar gemaakt bij burgemeester en wethouders, kunnen uitsluitend belanghebbenden aan wie redelijkerwijs niet kan worden verweten dat zij niet tijdig hun zienswijze bij burgemeester en wethouders naar voren hebben gebracht gedurende de termijn van terinzageligging schriftelijk beroep instellen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA ’s-Gravenhage.

Het beroepschrift dient te zijn ondertekend en dient tenminste de volgende gegevens te bevatten:

  • uw naam en adres;

  • een dagtekening;

  • een omschrijving van het bestreden besluit;

  • de gronden waarop uw beroep stoelt (de motivering).

Het bestemmingsplan treedt in werking met ingang van de dag na die waarop de beroepstermijn afloopt. Het indienen van een beroepschrift schorst het in werking treden van het bestemmingsplan niet. Daartoe kan, eveneens gedurende de termijn van terinzagelegging, een verzoek om schorsing en/of voorlopige voorziening worden ingediend bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State.

Naar boven