stcrt-2010-3235-001.png Projectbesluit Kerkstraat 87 in Reutum als bedoeld in artikel 3.10 van de Wet ruimtelijke ordening

Met ingang van donderdag 25 februari ligt conform het bepaalde in artikel 3.11 van de Wet ruimtelijke ordening gedurende zes weken voor eenieder ter inzage het ontwerpbesluit op de aanvraag om projectbesluit voor het realiseren van een kantoorgebouw aan de Kerkstraat 87 in Reutum voor Bouwbedrijf Steggink Reutum.

Alle relevante stukken en gegevens liggen ter inzage bij het Klant Contact Centrum in het gemeentehuis, Raadhuisplein 1 in Tubbergen en op www.tubbergen.nl. Tegen betaling van de kosten wordt een afschrift van de ter inzage gelegde stukken verstrekt.

Gedurende de genoemde termijn van zes weken kan eenieder zijn zienswijze terzake naar voren brengen. Schriftelijke zienswijzen kunnen worden gericht aan het gemeentebestuur van Tubbergen, Postbus 30, 7650 AA Tubbergen. Schriftelijke zienswijzen kunnen ook per e-mail worden ingediend via het e-mailadres gemeente@tubbergen.nl. Mondelinge zienswijzen kunnen naar voren worden gebracht via de afdeling Publiekszaken. Van mondeling naar voren gebrachte zienswijzen wordt een verslag gemaakt. Wie verzuimt om tijdig zijn zienswijze naar voren te brengen is later niet bevoegd om beroep in te stellen bij de administratieve rechter.

Naar boven