stcrt-2009-17591-001.png Gewijzigde vaststelling bestemmingsplan ‘Ballum-Hollumerweg (bouw 5 woningen)’

Overeenkomstig artikel 3.8.3 van de Wet ruimtelijke ordening (Wro) maken burgemeester en wethouders bekend dat het bestemmingsplan ‘Ballum-Hollumerweg (bouw 5 woningen)’ op 26 oktober 2009 door de gemeenteraad gewijzigd is vastgesteld. De wijziging betreft een kleine aanpassing van de bouwvlakken. Het bestemmingsplan heeft betrekking op de wens om 5 woningen te realiseren op de percelen tussen de Hollumerweg en Verbindingsweg te Ballum, kadastraal bekend gemeente Ballum, sectie G, nummers 623, 624, 625 en 1542.

Het gewijzigd vastgestelde bestemmingsplan ligt vanaf 19 november 2009 zes weken voor een ieder ter inzage tot 31 december 2009 bij het loket van de afdeling Vergunningen en Toezicht in het gemeentehuis. Het loket is voor publiek op werkdagen geopend van 09.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. U kunt het gewijzigd vastgestelde bestemmingsplan ook bekijken op www.ameland.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de medewerkers van de afdeling Vergunningen en Toezicht via het algemene telefoonnummer (0519) 555 555.

Tijdens deze periode kan door een belanghebbende, die tijdig bij de gemeenteraad een zienswijze heeft ingebracht en de belanghebbende die kan aantonen redelijkerwijs niet in staat te zijn geweest een zienswijze in te dienen, beroep worden ingesteld bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. Het bestemmingsplan treedt één dag na afloop van de beroepstermijn in werking. Als binnen de beroepstermijn een verzoek om voorlopige voorziening bij de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State wordt ingediend, treden het betreffende besluit en het (gehele) bestemmingsplan niet in werking voordat op dat verzoek is beslist.

Naar boven