Besluit eerste ondermandaat BO12/01

 

 

Bekendmaking van het besluit van 27 juni 2024 - zaaknummer 2024-000360

 

De algemeen directeur

Gelet op de artikelen 10:3, 10:4 en 5:11 van de Algemene wet bestuursrecht in samenhang met de overige bepalingen van Titel 5.2 Algemene wet bestuursrecht en afdeling 4.6 van de Omgevingsverordening Gelderland.

Gelezen het voorstel eerste ondermandaat aan de afdelingsmanager Beheer en Onderhoud Wegen BO12/01.

Gelet op het besluit van Gedeputeerde Staten van 5 december 2023 (Provinciaal Blad nr. 2023-14888).

Gelet op artikel 3, eerste lid van het Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009.

 

Besluit

 

Artikel 1  

Vast te stellen het eerste ondermandaat BO12/01 aan de afdelingsmanager Beheer en Onderhoud Wegen voor de hieronder opgenomen bevoegdheid:

 

Bevoegdheid

De bevoegdheid om bijzondere opsporingsambtenaren (boa's), die werkzaam zijn voor de gemeente Heumen, aan te wijzen als onbezoldigd ambtenaar van de provincie Gelderland en als toezichthouder belast met de handhaving van de Omgevingsverordening Gelderland (Afdeling 4.6), in verband met activiteiten in de kern van Malden gedurende de dag van doorkomst van de Vierdaagse, te mandateren aan de afdelingsmanager Beheer en Onderhoud Wegen.

 

Artikel 2  

In te trekken het bij besluit van 4 juli 2016 vastgestelde “Ondermandaat aan afdelingsmanager Beheer en Onderhoud Wegen voor het aanwijzen van gemeentelijke boa's als onbezoldigd ambtenaar van de provincie Gelderland en als toezichthouder in verband met Vierdaagse” (Provinciaal Blad nr. 2016-3916).

 

Artikel 3  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst.

Gepubliceerd te Arnhem

namens Gedeputeerde Staten van Gelderland,

 

 

Frederik van Ardenne

Algemeen directeur

 

Meer informatie

Provincieloket, telefoonnummer 026 359 99 99, emailadres: post@gelderland.nl

 

 

Rechtsmiddelen

Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na dagtekening van dit besluit bezwaar maken. Richt uw bezwaarschrift aan: Gedeputeerde Staten, secretariaat commissie Rechtsbescherming, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem. Graag “bezwaarschrift” vermelden op de envelop en op de brief.

U kunt uw bezwaarschrift ook elektronisch indienen op het portaal Rechtsbescherming. Hiervoor gebruikt u DigiD, eHerkenning of eIDAS.

Meer informatie vindt u op www.gelderland.nl/bezwaren en bij het Provincieloket 026 359 99 99.

Als u een bezwaarschrift indient en u wilt niet dat een besluit in werking treedt, kunt u bij de rechter een verzoek indienen voor een voorlopige voorziening. Zie www.rechtspraak.nl.

Naar boven