Kennisgeving beschikking bodem 

De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant heeft op 1 mei 2024 van BKK-Bodemadvies BV te Meijel, namens Gemeente Asten een BUS evaluatierapport ontvangen voor de uitgevoerde bodemsanering op de locatie Bergweg ong. te Asten (gemeente Asten), NB074301499.

Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant hebben de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant gemandateerd en gemachtigd voor het afhandelen van deze procedure.

In de beschikking besluiten Gedeputeerde Staten het volgende:

 

  • 1.

    er wordt ingestemd met de uitgevoerde sanering

  • 2.

    er zijn gebruiksbeperkingen op de locatie van toepassing

De beschikking en bijbehorende stukken liggen vanaf 28 juni 2024 gedurende zes weken ter inzage bij de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant en bij de gemeente Asten.

Bezwaar

Bezwaren tegen dit besluit kunnen binnen zes weken na de bekendmaking van dit besluit worden ingediend bij:

Het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant

het secretariaat van de hoor- en adviescommissie

Postbus 90151

5200 MC ’s-Hertogenbosch

Wij vragen u om op de linkerbovenhoek van de envelop het woord "bezwaarschrift" te vermelden.

Het bezwaarschrift moet zijn voorzien van een handtekening, naam en adres van de indiener, de dagtekening en ons kenmerk van het besluit. Ook dient u een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar gericht is en de gronden van het bezwaar hierin op te nemen.

U kunt het secretariaat van de Hoor- en adviescommissie bereiken via telefoonnummer 073 - 6808304, faxnummer 073 - 6807680 en e-mailadres bezwaar@brabant.nl.

Eindhoven, juni 2024

Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant,

Namens deze:

G. van der Kant

Naar boven