Besluit aanwijzing/vervanging secretaris/algemeen directeur en directeur Programma's & projecten provincie Zeeland

Gedeputeerde staten van Zeeland:

  • gelet op het besluit van gedeputeerde staten van Zeeland van 19 maart 2024, kenmerk 419500;

  • gelet op de artikelen 99 en 103 van de Provinciewet;

  • gelet op het Sturingsconcept opgavengericht werken Provincie Zeeland;

  • gelet op artikel 20, eerste, tweede en derde lid van de Regeling ambtelijke organisatie en instructie voor de secretaris Provincie Zeeland 2021;

  • gelet op het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van Gedeputeerde Staten van Zeeland 2024;

  • gelet op het advies van de Ondernemingsraad;

maken bekend het navolgende besluit inzake aanwijzing/vervanging van de secretaris/algemeen directeur en directeur Programma's & projecten provincie Zeeland:

 

Artikel I  

  • 1.

    Als secretaris bedoeld in artikel 99 van de Provinciewet is met ingang van 1 juni 2023 aangewezen: de heer drs. M.C.J. Franken.

  •  

  • 2.

    Als directeur Programma’s & projecten is met ingang van 1 september 2016 aangewezen: de heer drs. L.M.L.M Prevaes.

  •  

  • 3.

    Bij afwezigheid of ontstentenis van de secretaris/algemeen directeur geldt als waarnemend secretaris/algemeen directeur, volgordelijk:

    • a.

      de heer drs. L.M.L.M Prevaes, directeur Programma’s & projecten;

    • b.

      mevrouw mr. R.B. Jobse, afdelingsmanager Personeel, Omgeving & Juridische Zaken;

    • c.

      de heer drs. J.S. van den Bovenkamp, Poulemanager;

    • d.

      de heer drs. M. van Woerkom, Programmamanager Regionale Economie.

  •  

  • 4.

    Bij afwezigheid of ontstentenis van de directeur Programma’s & projecten geldt als waarnemend directeur Programma’s & projecten, volgordelijk:

    • a.

      de heer drs. M.C.J. Franken, secretaris/algemeen directeur;

    • b.

      de heer drs. M. van Woerkom, Programmamanager Regionale Economie;

    • c.

      de heer drs. J.S. van den Bovenkamp, Poulemanager;

    • d.

      mevrouw mr. R.B. Jobse, afdelingsmanager Personeel, Omgeving & Juridische Zaken.

  •  

  • 5.

    Indien waarneming als bedoeld onder het derde of vierde lid gekoppeld is aan een periode van afwezigheid, maakt de directie via provinciale website bekend welke functionaris(sen) in de betreffende periode belast zijn met waarneming.

     

Artikel II  

Dit besluit treedt in werking na de dag van publicatie in het Provinciaal Blad.

 

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van Gedeputeerde Staten van 19 maart 2024.

Drs. J.M.M. Polman, voorzitter

Drs. M.C.J. Franken, secretaris

Naar boven