De afdelingsmanager Gebiedsontwikkeling en Uitvoering
Gelezen het voorstel ondermandaat aan de coördinator buurtbus van de afdeling Gebiedsontwikkeling en Uitvoering.
Gelet op artikel 29a van het Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009.
Gelet op artikel 3, lid 2 van het Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009.
Besluit
Artikel 1
Vast te stellen het ondermandaat GU/ARM/01/01/03 aan de coördinator buurtbus van de afdeling Gebiedsontwikkeling en Uitvoering voor de hieronder opgenomen bevoegdheid:
Bevoegdheid
Het nemen van voorbereidings- en uitvoeringshandelingen en besluiten van procedurele aard en het nemen van bepaalde eindbeslissingen.
Grondslag
Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009 artikel 29 lid 3.
Begrenzing
N.v.t.
Artikel 2
In te trekken het bij besluit van 7 augustus 2017 vastgestelde ondermandaat UW/PMCB02/02 (Provinciaal Blad nr. 2017/3642, zaaknummer 2017-000124).
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst.
Gepubliceerd te Arnhem
N
amens Gedeputeerde Staten van Gelderland,
Sjak Arts
Afdelingsmanager Gebiedsontwikkeling en Uitvoering
Meer informatie
Provincieloket, telefoonnummer 026 359 99 99, emailadres: post@gelderland.nl
Rechtsmiddelen
Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na dagtekening van dit besluit bezwaar maken. Richt uw bezwaarschrift aan: Gedeputeerde Staten, secretariaat commissie Rechtsbescherming, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem. Graag “bezwaarschrift” vermelden op de envelop en op de brief.
U kunt uw bezwaarschrift ook elektronisch indienen op het portaal Rechtsbescherming. Hiervoor gebruikt u DigiD, eHerkenning of eIDAS.
Meer informatie vindt u op www.gelderland.nl/bezwaren en bij het Provincieloket 026 359 99 99.
Als u een bezwaarschrift indient en u wilt niet dat een besluit in werking treedt, kunt u bij de rechter een verzoek indienen voor een voorlopige voorziening. Zie www.rechtspraak.nl.