De afdelingsmanager Gebiedsontwikkeling en Uitvoering
Gelezen het voorstel tweede ondermandaat aan de grondaankoper van de afdeling Gebiedsontwikkeling en Uitvoering.
Gelet op het besluit van de algemeen directeur van 1 februari 2024 (Provinciaal Blad nr. 2024/1993).
Gelet op artikel 3, lid 2 van het Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009.
Besluit
Artikel 1
Vast te stellen het tweede ondermandaat GU03/01/01 aan de grondaankoper van de afdeling Gebiedsontwikkeling en Uitvoering voor de hieronder opgenomen bevoegdheid:
Bevoegdheid
Goedkeuren van taxatierapporten opgesteld door taxatiecommissie in het kader van grondverwerving en onroerende zaken ten behoeve van wegenwerken.
Grondslag
Provinciewet artikel 158 lid 1 onder d
Begrenzing
N.v.t.
Artikel 2
In te trekken het bij besluit van 23 mei 2022 vastgestelde tweede ondermandaat UW/ABGR/02/01 (Provinciaal Blad nr. 2022/6446, zaaknummer 2022-000033).
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst.
Gepubliceerd te Arnhem
N
amens Gedeputeerde Staten van Gelderland,
Sjak Arts
Afdelingsmanager Gebiedsontwikkeling en Uitvoering
Meer informatie
Provincieloket, telefoonnummer 026 359 99 99, emailadres: post@gelderland.nl
Rechtsmiddelen
Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na dagtekening van dit besluit bezwaar maken. Richt uw bezwaarschrift aan: Gedeputeerde Staten, secretariaat commissie Rechtsbescherming, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem. Graag “bezwaarschrift” vermelden op de envelop en op de brief.
U kunt uw bezwaarschrift ook elektronisch indienen op het portaal Rechtsbescherming. Hiervoor gebruikt u DigiD, eHerkenning of eIDAS.
Meer informatie vindt u op www.gelderland.nl/bezwaren en bij het Provincieloket 026 359 99 99.
Als u een bezwaarschrift indient en u wilt niet dat een besluit in werking treedt, kunt u bij de rechter een verzoek indienen voor een voorlopige voorziening. Zie www.rechtspraak.nl.