Artikel 1
Vast te stellen het eerste ondermandaat KB11/01 aan de afdelingsmanager Kwaliteit Openbaar Bestuur voor de hieronder opgenomen bevoegdheid:
Bevoegdheid
Het per brief vastleggen - ingeval van niet tijdige inzending van begroting of jaarrekening door gemeente of gemeenschappelijke regeling - van de afgesproken datum waarop de begroting of jaarrekening wordt ingezonden.
Grondslag
Gemeentewet artikel 191, 200 en 203
Begrenzing
De termijnoverschrijding voor inzending van begroting of jaarrekening moet vooraf (ambtelijk) zijn gemeld aan de behandeld ambtenaar. De termijnoverschrijding moet ontstaan zijn door praktische (niet bestuurlijke) oorzaken. Het moet gaan om een termijnoverschrijding van maximaal enkele dagen.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst.
Namens Gedeputeerde Staten van Gelderland,
Miriam Nienhuis-van Doremaele
Algemeen directeur
Gepubliceerd te Arnhem
Namens Gedeputeerde Staten van Gelderland,
Miriam Nienhuis-van Doremaele
Algemeen directeur
Meer informatie
Provincieloket, telefoonnummer 026 359 99 99, emailadres: post@gelderland.nl
Rechtsmiddelen
Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na dagtekening van dit besluit bezwaar maken. Richt uw bezwaarschrift aan: Gedeputeerde Staten, secretariaat commissie Rechtsbescherming, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem. Graag “bezwaarschrift” vermelden op de envelop en op de brief.
U kunt uw bezwaarschrift ook elektronisch indienen op het portaal Rechtsbescherming. Hiervoor gebruikt u DigiD, eHerkenning of eIDAS.
Meer informatie vindt u op www.gelderland.nl/bezwaren en bij het Provincieloket 026 359 99 99.
Als u een bezwaarschrift indient en u wilt niet dat een besluit in werking treedt, kunt u bij de rechter een verzoek indienen voor een voorlopige voorziening. Zie www.rechtspraak.nl.