Wet bodembescherming (Wbb) beschikking saneringsverslag - Oude Kerkstraat 2 te Etten-Leur NB077700023

Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant

kennisgeving Wet bodembescherming (Wbb) beschikking saneringsverslag voor de locatie Oude Kerkstraat 2te Etten-Leur, NB077700023.

4 maart 2022, Tilburg.

De Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant heeft op 16 februari 2022 van Arcadis Nederland B.V. te's-Hertogenbosch een saneringsverslag ontvangen voor de uitgevoerde bodemsanering op de locatie Oude Kerkstraat 2 te Etten-Leur, NB077700023.

Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant heeft de Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant gemandateerd voor het afhandelen van deze procedure.

In de beschikking besluit Gedeputeerde Staten het volgende:

- Instemmen, op grond van artikel 39c Wet bodembescherming, met de tot nu toe uitgevoerde deelsanering.

-Binnen 8 weken na inwerkingtreding van deze beschikking moet door of namens de houder van deze beschikking conform het voorschrift bij de beschikking van 21 december 2O27 met zaaknummer 2O2L-O292S3 ter goedkeuring een monitoringsplan worden ingediend.

-Gebruiksbeperkingen zijn op de locatie van toepassing.

De beschikking en bijbehorende stukken liggen vanaf 8 maart 2022gedurende zes weken ter inzage bij de Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant en bij de gemeente Etten-Leur.

Binnen zes weken na de dag waarop de beschikking bekend is gemaakt kunnen belanghebbenden tegen deze beschikking een bezwaarschrift indienen bij:

Het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant, het secretariaat van de hoor- en adviescommissie, Postbus 90151, 5200 MC 's-Hertogenbosch.

Wij verzoeken u om op de linkerbovenhoek van de envelop het woord 'bezwaarschrift' te vermelden. Het secretariaat van de hoor- en adviescommissie is bereikbaar op telefoonnummer (073) 680 83 04, faxnummer (073) 680 76 80 en e-mailadres bezwaar@brabant.nl

Het bezwaarschrift moet zijn ondertekend en moet tenminste bevatten:

- naam en adres van de indiener;

- de dagtekening;

- de gronden van het bezwaar.

Dit besluit treedt in werking ook al wordt een bezwaarschrift ingediend. Het is daarom mogelijk om gelijktijdig met of na het indienen van een bezwaarschrift een zogenaamde 'voorlopige voorziening' te vragen.

Deze kunt u richten aan: Voorzieningenrechter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag.

Een voorlopige voorziening is in feite het nemen van een tijdelijke maatregel, bijvoorbeeld het schorsen van het besluit gedurende een bepaalde periode. Voorwaarde om een voorlopige voorziening aan te vragen is dat er sprake moet zijn van een spoedeisend belang. Er zijn kosten verbonden aan het vragen van een voorlopige voorziening (griffierecht).

Aan deze procedure is het kenmerk 2022-010612 gekoppeld. U dient bij correspondentie dit kenmerk te vermelden in de onderwerpregel. U dient bij correspondentie dit kenmerk te vermelden. Indien u gebruik maakt van e-mail, dan verzoeken we u het kenmerk in de onderwerpregel te plaatsen. Op deze manier wordt uw correspondentie meteen gekoppeld aan het kenmerk in het zaaksysteem. De correspondentie middels e-mail dient u te richten aan inproces@omwb.nl.

 

Naar boven