Tweede ondermandaat aan medewerker subsidieverlening SV03/02

Bekendmaking van het besluit van 25 oktober 2022 - zaaknummer 2022-000033

 

 

 

De afdelingsmanager Subsidieverlening

Gelezen het voorstel tweede ondermandaat aan de administratief medewerkers en de kwaliteitscoördinator van de afdeling Subsidieverlening.

Gelet op artikel 29a tweede lid van het Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009.

Gelet op artikel 3, lid 2 van het Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009.

 

Besluit

 

Artikel 1  

Vast te stellen het tweede ondermandaat SV03/02 aan de administratief medewerkers en de kwaliteitscoördinator van de afdeling Subsidieverlening voor de hieronder opgenomen bevoegdheid:

 

Bevoegdheid

  • 1.

    De noodzakelijke inlichtingen te vragen.

  • 2.

    Voeren van correspondentie over feitelijke aangelegenheden, zonder financiële, politieke of beleidsmatige gevolgen.

  • 3.

    Het meedelen van de aanvrager van de dreigende termijnoverschrijding en het verlengen van de beslistermijn.

  • 4.

    Toepassing geven aan het bepaalde in artikel 2:3 Awb (doorzendplicht)

 

Grondslag

Artikel 15 derde lid onder a, artikel 27 onder g en h en artikel 29 van het Algemeen regelement mandaat Gelderland 2009

 

Begrenzing

Uitsluitend bevoegd voor de bevoegdheden 1 en 2.

 

Beperkt tot de voor de afdeling Subsidieverlening aangewezen eenvoudige beslissingen die genomen kunnen worden zonder gebruikmaking van het elektronisch besluitvormingssysteem.

 

 

Artikel 2  

In te trekken het bij besluit van 6 juni 2016 vastgestelde eerste ondermandaat SV03/02 (Provinciaal Blad nr. 2016/3472, zaaknummer 2015-000033).

In te trekken het bij besluit van 8 september 2021 vastgestelde eerste ondermandaat A03/01/04 (Provinciaal Blad nr. 2021/8223, zaaknummer 2021-000091).

 

Artikel 3  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst.

 

Namens Gedeputeerde Staten van Gelderland,

Robert Peters

Afdelingsmanager Subsidieverlening

Gepubliceerd te Arnhem

N amens Gedeputeerde Staten van Gelderland,

Robert Peters

Afdelingsmanager Subsidieverlening

 

Meer informatie

Provincieloket, telefoonnummer 026 359 99 99, emailadres: post@gelderland.nl

 

 

 

 

Rechtsmiddelen

Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na dagtekening van dit besluit bezwaar maken. Richt uw bezwaarschrift aan: Gedeputeerde Staten, secretariaat commissie Rechtsbescherming, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem. Graag “bezwaarschrift” vermelden op de envelop en op de brief.

U kunt uw bezwaarschrift ook elektronisch indienen op het portaal Rechtsbescherming. Hiervoor gebruikt u DigiD, eHerkenning of eIDAS.

Meer informatie vindt u op www.gelderland.nl/bezwaren en bij het Provincieloket 026 359 99 99.

Als u een bezwaarschrift indient en u wilt niet dat een besluit in werking treedt, kunt u bij de rechter een verzoek indienen voor een voorlopige voorziening. Zie www.rechtspraak.nl.

Naar boven