Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 5 november 2019, 81FE9BC8, tot wijziging van het Mandaatbesluit secretaris

De secretaris;

 

Gelet op artikel 17 van het Organisatiebesluit provincie Utrecht 2004;

 

Overwegende dat het nodig is om twee bevoegdheden in te voegen in de bijlagen bij het Mandaatbesluit secretaris;

Besluit:

Artikel 1

Het Mandaatbesluit secretaris wordt als volgt gewijzigd:

 

A.

In Bijlage 1 wordt een nieuw onderdeel 13a ingevoegd, luidende:

Aangaan arbeidsovereenkomst in het kader van de invoering van de Wet normalisering rechtspositie ambtenaren, ten aanzien van medewerkers die al een aanstelling door of namens GS hebben en ten aanzien van nieuwe werknemers vanaf 1 januari 2020

Teamleider

B.

In de Overige bijlagen, Bijlage B, wordt na DOMEIN LEEFOMGEVING de volgende bevoegdheid ingevoegd, luidende:

Provinciale ruimtelijke besluiten als bedoeld in

artikel 1.2.1 Besluit ruimtelijke ordening,

artikel 3.12 Wet algemene bepalingen omgevingsrecht en

artikel 6.14 Besluit omgevingsrecht digitaal te waarmerken door toekenning van het PKI-certificaat en deze besluiten langs elektronische weg aan een ieder beschikbaar te stellen op de landelijke voorziening, bedoeld in

artikel 1.2.1, tweede lid, van het Besluit ruimtelijke ordening

Medewerker team GRO en GIS

Artikel 2 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking ervan in het provinciaal blad, met dien verstande dat onderdeel A terugwerkt tot en met 1 november 2019.

Secretaris,

Naar boven