Eerste ondermandaat Uitvoering Werken UW/PMCB04/01

 

Bekendmaking van het besluit van 17 juli 2017 - zaaknummer 2017-000124

 

DE ALGEMEEN DIRECTEUR

 

Gelezen het voorstel inzake eerste ondermandaat Uitvoering Werken (UW/PMCB04);

 

Gelet op het besluit van GS van 19 december 2008 tot verlening van mandaat VV11 aan de algemeen directeur (PB 2008/147);

 

Gelet op artikel 3, eerste lid Algemeen regelement mandaat Gelderland 2009.

 

 

BESLUIT

 

Artikel 1  

Vast te stellen het eerste ondermandaat UW/PMCB04

Aan

Afdelingsmanager Uitvoering Werken

Bevoegdheid

Het nemen van beslissingen en het voeren van correspondentie omtrent de voorbereiding en uitvoering van provinciale taken inzake het in standhouden, het herstellen, het verbeteren of het vervangen van voorzieningen op een gesloten stortplaats zoals bedoeld in artikel 8.47, eerste lid, onder b van de Wet milieubeheer.

Grondslag

Wet milieubeheer artikel 8.49 lid 1; 8.49 lid 2; 8.49 lid 5; 8.50 lid 1

Begrenzing

N.v.t.

Artikel 2  

In te trekken het bij besluit van 19 december 2008 vastgestelde eerste ondermandaat VV11/01 aan de afdelingsmanager Vergunningverlening (PB 2008/147, zaaknummer 2008-021763) en het daarop gebaseerde tweede ondermandaat VV11/01/01 aan de teammanager VV/B&N (PB 2009/31 zaaknr. 2009-001599)

In te trekken het bij besluit van 20 januari 2012 vastgestelde eerste ondermandaat A03/02 aan de afdelingsmanager Uitvoering Werken (PB 2012/12, zaaknummer 2009-001599).

 

Artikel 3  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst.

De algemeen directeur voornoemd

 

Gepubliceerd te Arnhem

Namens Gedeputeerde Staten van Gelderland

P.G.G. Hilhorst

algemeen directeur

   

 

Meer informatie

Provincieloket, telefoonnummer (026) 359 99 99, e-mailadres: post@gelderland.nl.

Rechtsmiddelen

Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na dagtekening van dit besluit hiertegen een bezwaarschrift indienen. Het bezwaarschrift dient te worden gezonden aan Gedeputeerde Staten, secretariaat Commissie van Advies voor Bezwaarschriften en Klachten, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem. Op envelop en brief duidelijk "bezwaarschrift" vermelden.

 

Degene die een bezwaarschrift heeft ingediend, kan bij de voorzieningenrechter van de rechtbank Gelderland (Postbus 9030, 6800 EM Arnhem) een verzoek indienen om een voorlopige voorziening te treffen. Voor individuele burgers (niet voor advocaten en ook niet voor gemachtigden namens een bedrijf of een organisatie) bestaat de mogelijkheid dat verzoek digitaal in te dienen. Meer informatie kunt u vinden op www.rechtspraak.nl. Voor het behandelen van een verzoek om een voorlopige voorziening wordt griffierecht geheven. Over de hoogte en de wijze van betaling van het griffierecht kunt u informatie verkrijgen bij de rechtbank Gelderland, telefoonnummer (026) 359 20 00 of op www.rechtspraak.nl.

 

Informatie over de bezwarenprocedure en de mogelijkheid van mediation is te vinden op de website van de provincie Gelderland (www.gelderland.nl). U kunt die informatie, vervat in de brochure "Niet eens met een besluit van de provincie Gelderland? Bezwaarschrift of mediation", ook opvragen bij het Provincieloket via telefoonnummer (026) 359 99 99.

 

Naar boven