Ondermandaat afdeling Subsidieverlening SV03/01

Bekendmaking van het besluit van 6 juni 2016 - zaaknummer 2016-000033

 

 

 

DE AFDELINGSMANAGER SUBSIDIEVERLENING

 

 

Gelezen het voorstel inzake tweede ondermandaat Subsidieverlening SV03/01

Gelet op artikel 29a tweede lid van het Algemeen reglement mandaat Gelderland 2009.

 

 

BESLUIT

 

Artikel 1  

Vast te stellen het ondermandaat SV03/01 aan de subsidiebeoordelaars van de afdeling Subsidieverlening voor de hieronder opgenomen bevoegdheden:

 

Bevoegdheid

  • 1.

    De noodzakelijke inlichtingen te vragen.

  • 2.

    Voeren van correspondentie over feitelijke aangelegenheden, zonder financiële, politieke of beleidsmatige gevolgen.

  • 3.

    Het meedelen van de aanvrager van de dreigende termijnoverschrijding en het verlengen van de beslistermijn.

  • 4.

    Toepassing geven aan het bepaalde in artikel 2:3 Awb (doorzendplicht)

 

Grondslag

Artikel 15 derde lid onder a, artikel 27 onder g en h en artikel 29 van het Algemeen regelement mandaat Gelderland 2009

 

Begrenzing

Beperkt tot de voor de afdeling Subsidieverlening aangewezen eenvoudige beslissingen die genomen kunnen worden zonder gebruikmaking van het elektronisch besluitvormingssysteem.

 

Artikel 2  

In te trekken In te trekken de eerste ondermandaten SV03/01, SV03/03 en SV03/04 d.d. 28 oktober 2015, Provinciaal Blad 2015/7570.

 

Artikel 3  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst

 

 

Namens Gedeputeerde Staten van Gelderland,

De afdelingsmanager Subsidieverlening voornoemd

 

 

Gepubliceerd te Arnhem

Namens Gedeputeerde Staten van Gelderland

mw. M.J.A. van den Berg

 

   

Meer informatie

Provincieloket, telefoonnummer (026) 359 99 99, e-mailadres: post@gelderland.nl.

 

 

 

 

Rechtsmiddelen

Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na dagtekening van dit besluit hiertegen een bezwaarschrift indienen. Het bezwaarschrift dient te worden gezonden aan Gedeputeerde Staten, secretariaat Commissie van Advies voor Bezwaarschriften en Klachten, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem. Op envelop en brief duidelijk "bezwaarschrift" vermelden.

 

Degene die een bezwaarschrift heeft ingediend, kan bij de voorzieningenrechter van de rechtbank Gelderland (Postbus 9030, 6800 EM Arnhem) een verzoek indienen om een voorlopige voorziening te treffen. Voor individuele burgers (niet voor advocaten en ook niet voor gemachtigden namens een bedrijf of een organisatie) bestaat de mogelijkheid dat verzoek digitaal in te dienen. Meer informatie kunt u vinden op www.rechtspraak.nl. Voor het behandelen van een verzoek om een voorlopige voorziening wordt griffierecht geheven. Over de hoogte en de wijze van betaling van het griffierecht kunt u informatie verkrijgen bij de rechtbank Gelderland, telefoonnummer (026) 359 20 00 of op www.rechtspraak.nl.

 

Informatie over de bezwarenprocedure en de mogelijkheid van mediation is te vinden op de website van de provincie Gelderland (www.gelderland.nl). U kunt die informatie, vervat in de brochure "Niet eens met een besluit van de provincie Gelderland? Bezwaarschrift of mediation", ook opvragen bij het Provincieloket via telefoonnummer (026) 359 99 99.

 

Naar boven