Bekendmaking Landschapsverordening

Op andere naam stelling Acceptatie melding onder voorwaarden – Verbetering Eemdijk-Noord nabij Eemdijk 8a, gemeente Bunschoten

Verzenddatum besluit:

8 juni 2016

Acceptatie melding onder voorwaarden

Gedeputeerde Staten van Utrecht hebben besloten een op 23 februari 2016 (met kenmerk 817DE927) op grond van artikel 28, derde lid, van de ‘Landschapsverordening provincie Utrecht 2011’( hierna Lsv) geaccepteerde melding onder voorwaarden op andere naam te stellen. De acceptatie onder voorwaarden is verleend voor het vellen van een landschapselement dat op de waardenkaart staat, als bedoeld in artikel 26, vierde lid, van de Lsv. Dit landschapselement staat in de berm van de Eemdijk-Noord nabij Eemdijk 8a, gemeente Bunschoten, de velling is noodzakelijk voor dijkverbetering.

Aan het vellen van dit landschapselement zijn voorwaarden verbonden. Besluitnummer: 81851343.

Waar en wanneer kunt u de stukken inzien?

U kunt de beschikking en de daarbij behorende stukken inzien tot en met maandag 25 juli 2016 bij:

Het Provinciehuis, Afdeling Uitvoering Fysieke Leefomgeving, Team Vergunningverlening Natuur en Landschap, Archimedeslaan 6 te Utrecht, elke werkdag van 9:00 16:00 uur, na telefonische afspraak met ons Servicebureau, te bereiken op (030) 258 3311.

De beschikking en de daarbij behorende stukken kunnen u op verzoek (in de meeste gevallen) ook digitaal worden toegezonden. Uw verzoek daartoe kunt u richten aan ons Servicebureau via Servicebureau@provincie-utrecht.nl of (030) 258 3311.

Bezwaar

Belanghebbenden kunnen tot en met maandag 25 juli 2016 een bezwaarschrift bij Gedeputeerde Staten van Utrecht indienen:

  • Digitaal: gebruikt u hiervoor het formulier “Bezwaar tegen beslissing provinciaal bestuur met DigiD”. Uw DigiD geldt als ondertekening. U vindt het formulier via: www.provincie-utrecht.nl onder loket / klacht, bezwaar of melding doorgeven / bezwaar tegen beslissing provincie;

  • Schriftelijk: t.a.v. de secretaris van de Awb- adviescommissie van PS en GS, postbus 80300, 3508 TH Utrecht.

Het bezwaarschrift moet in ieder geval bevatten:

  • -

    uw naam en adres;

  • -

    de datum;

  • -

    een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht (indien mogelijk, onder vermelding van het besluitnummer);

  • -

    de reden van bezwaar;

  • -

    ondertekening.

Aan de behandeling van een bezwaarschrift zijn voor de indiener geen kosten verbonden.

Overigens schort het indienen van een bezwaarschrift de werking van het besluit niet op. Als u niet kunt wachten op de normale behandeling van uw bezwaarschrift, hebt u de mogelijkheid om een voorlopige voorziening aan te vragen bij de rechtbank. U moet op dat moment ook al een bezwaarschrift hebben ingediend. Het verzoek om een voorlopige voorziening richt u aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland, Sector bestuursrecht, postbus 16005, 3500 DA Utrecht.

Informatie

Als u vragen heeft over de inhoud van deze publicatie kunt u contact opnemen met ons Servicebureau, bereikbaar op telefoonnummer (030) 258 3311 of via e-mailadres Servicebureau@provincie-utrecht.nl.

Naar boven