Kennisgeving ontvangst melding, Oostendorperdiek perceel S 2

Melding voor kapp boom aan Oostendorperdiek perceel S 2

De gemeente Winterswijk heeft een melding ontvangen. De melding is ingediend voor het kappen van een boom (bliksemschade) aan Oostendorperdiek perceel S 2.

Waarom publiceert de gemeente dit bericht?

Met dit bericht laat de gemeente Winterswijk u weten dat er misschien iets verandert in uw omgeving. Het gaat hier om een melding. Dit betekent dat u hiertegen geen bezwaar kunt maken.

Naar boven