Aanvraag ontheffing geluid Ter hoogte van aansluiting Nieuwdorperweg op de Reeuwijkse Randweg

De Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) heeft op 25 februari 2025 een aanvraag ontvangen om andere geluidsvoorschriften toe te mogen passen. Het gaat over het opbreken bestaande asfalt verharding en aanpassen fundering, plaatsen asfalt op de locatie ter hoogte van aansluiting Nieuwdorperweg op de Reeuwijkse Randweg. De werkzaamheden zijn aangevraagd voor twee verschillende fases:

  • Fase 1 in de weken 15 en 16 van 7 april tot en met 20 april 2025.

  • Fase 4 in de weken 18, 19 en 20 van 28 april tot en met 18 mei 2025.

De werkzaamheden worden uitgevoerd tussen 20:00 uur en 05:00 uur. De aanvraag is geregistreerd onder kenmerk 2025-00005792.

Procedure

Nadat de aanvraag is beoordeeld, neemt de Omgevingsdienst Midden-Holland namens gemeente Bodegraven-Reeuwijk een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Het besluit wordt bekendgemaakt in het Gemeenteblad.

U kunt nu geen bezwaar maken. Als het besluit op deze aanvraag is genomen, publiceren wij een nieuw bericht. Vanaf dat moment kunt u de documenten met informatie over het besluit bekijken en bezwaar maken.

 

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het team Geluid en Lucht van de ODMH via info@odmh.nl of telefoonnummer 088 - 54 50 000.

Naar boven