Inspraak op het concept Voorwaarden standplaatsen kermissen in de gemeente Hulst 2025

Het college van burgemeester en wethouders heeft op 4 februari 2025 besloten om het concept van de beleidsregels: “Voorwaarden standplaatsen kermissen in de gemeente Hulst 2025” vrij te geven voor inspraak.

Waarom een herziening van de standplaats voorwaarden?

 

  • 1.

    Het huidige beleid dateert van 2006. Aangezien het huidige beleid is achterhaald op de inhoud, is het huidige beleid herzien, waarbij zowel inhoudelijke als tekstuele aanpassingen zijn aangebracht.

  • 2.

    Door de herziening van het huidige beleid, wordt het voor kermisexploitanten duidelijker aan welke voorwaarden zij moeten voldoen voor het verkrijgen van een standplaats voor de kermis in de gemeente Hulst.

Inspraak

Voordat het college van burgemeester en wethouders een definitief besluit neemt over de “Voorwaarden standplaatsen kermissen in de gemeente Hulst 2025” ligt dit op grond van het bepaalde in de Inspraakverordening gemeente Hulst en afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht vanaf 25 februari 2025 tot en met 8 april 2025 voor een ieder ter inzage in de Gemeentewinkel, Grote Markt 24 te Hulst. Tevens is het concept “Voorwaarden standplaatsen kermissen in de gemeente Hulst 2025” digitaal te bekijken via de bijlage bij de publicatie op overheid.nl.

Indien u de “Voorwaarden standplaatsen kermissen in de gemeente Hulst 2025” wilt inzien, vragen wij u een afspraak te maken tijdens onze bezoekuren via www.gemeentehulst.nl of via tel. 14 0114.

Een ieder kan binnen de termijn van terinzagelegging schriftelijk zienswijzen naar voren brengen bij het College van burgemeester en wethouders van Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst. Het verkrijgen van een toelichting of het indienen van een mondelinge zienwijze kan op afspraak, hiervoor kan contact worden opgenomen met de afdeling Wonen & Werken, tel.: 14 0114. De ingebrachte zienswijzen zullen worden betrokken bij de definitieve besluitvorming.

Naar boven