Locatie
Gemeente Alphen aan den Rijn is van plan om een gedeelte van een vastgoedobject te verhuren. De locatie ligt aan het Raadhuisplein 1in Boskoop. De locatie staat in het kadaster bekend als gemeente Boskoop, sectie A, nummer 5881 (gedeeltelijk), hierna het verhuurde’ genoemd. De te verhuren ruimte heeft een oppervlakte van ongeveer 70 m² op de eerste etage.
Doel, gebruik en huurperiode
De te verhuren ruimte is geschikt voor het gebruik van overige bedrijfsruimte (als bedoeld in artikel 7:230a Burgerlijk Wetboek). De periode van verhuur wordt in nader overleg met de toekomstige huurder afgestemd, waarbij de gemeente een huurrelatie voor meerdere jaren aan kan gaan. De te verhuren ruimte ligt op de eerste etage. Het gaat om één ruimte van ongeveer 70m² en 7m² voor de pantry. Deze ruimtes zijn te bereiken met de trap of lift. De entree van de ruimte is via de hoofdingang via de bibliotheek. Op de eerste etage is een toilet aanwezig. Het schoonhouden van de genoemde ruimtes zijn voor rekening van de huurder.
De bestemming van het pand is een Maatschappelijke functie.
De huurprijs is € 259,-- per m². De totale huurprijs per jaar is € 259,-- x 77m² is in totaal € 19.943,00. Deze kosten zijn exclusief gas, water en licht en overige servicekosten.
Selectiecriteria
Om in aanmerking te komen voor deze verhuur, moet u in ieder geval voldoen aan de volgende voorwaarden:
1. maatschappelijke partij (voorkeur)
2. kantoorfunctie commerciële partij
3. ingeschreven in de KvK
Ook wordt het voorgenomen gebruik van het vastgoedobject beoordeeld. Wij vragen u daarom een omschrijving te geven van uw plan voor het te verhuren ruimte, waarbij u duidelijk aangeeft hoe uw plan aan deze criteria voldoet (of gaat voldoen). U vindt achter de criteria hoe hoog deze meeweegt in de beoordeling. Staat er geen percentage achter, dan moet het plan in ieder geval voldoen aan de genoemde criteria.
1 Maatschappelijke bestemming. Dit weegt voor 50 % mee in de beoordeling.
2 Kantoorfunctie commerciële partij. Dit weegt voor 35 % mee in de beoordeling.
3 Bestaand bedrijf. Dit weegt voor 10 % mee in de beoordeling.
4 Nieuw te starten bedrijf. Dit weegt voor 5 % mee in de beoordeling.
Procedure
In de inschrijving moet in ieder geval uw naam, adres, KvK nummer, e-mailadres en telefoonnummer staan. Daarnaast moet u omschrijven hoe u het vastgoedobject wilt gaan gebruiken en hoe u invulling geeft aan de selectiecriteria.
De gemeente beoordeelt de inschrijvingen binnen uiterlijk zes weken na sluitingsdatum. Alle inschrijvers krijgen bericht. De winnende inschrijver krijgt een huurovereenkomst aangeboden. Dien uw inschrijving uiterlijk 5 maart 2025 in. Uw inschrijving kunt u mailen naar vastgoedhuur@alphenaandenrijn.nl. Meer informatie
Als u vragen heeft over deze verhuur, dan kunt u contact opnemen met team Vastgoed via vastgoedhuur@alphenaandenrijn.nl.