Aanwijzingsbesluit ondergrondse verzamelsystemen Lutten en Schuinesloot

 

Besluitdatum: 16 december 2025

 

Locatie: meerdere locaties gemeente Hardenberg

 

Zaakomschrijving: Definitief aanwijzingsbesluit ondergrondse verzamelsystemen Lutten en Schuinesloot

 

Zaaknummer: 1139210 

 

Activiteit(en): Een besluit vast te stellen tot aanwijzing van individuele locaties voor ondergrondse verzamelcontainers voor restafval als extra inzamelvoorziening op 2 locaties binnen de gemeente Hardenberg

 

Waar ter inzage?

Het besluit wordt zes weken, met ingang van vrijdag 19 december 2025 op de volgende wijzen ter inzage gelegd, beschikbaar gesteld en raadpleegbaar gemaakt:

  • 1.

    Digitaal op www.officielebekendmakingen.nl. De documenten kunt u vinden via ‘Bekijk documenten’ bij deze publicatie (zie linker kolom).

  • 2.

    Aan de balie, maak hiervoor een afspraak. Dit doet u via www.hardenberg.nl/contact of bel naar +14 0523. Wilt u hierbij het zaaknummer 1139210 benoemen.

 

Bent u het niet eens met dit besluit?

Binnen zes weken na de dag van bekendmaking van dit besluit kunnen belanghebbenden een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hardenberg. Het bezwaarschrift kan schriftelijk of digitaal worden ingediend. Digitaal indienen is mogelijk via de website van de gemeente. Voor digitaal indienen is een elektronische handtekening (DigiD) vereist. De termijn voor het indienen van bezwaar is zes weken en start op de dag ná de datum van de bekendmaking van dit besluit. Het indienen van een bezwaarschrift schorst de werking en inwerkingtreding van het besluit niet.

Indien onverwijlde spoed dat vereist, kan gelijktijdig met of na het indienen van een bezwaarschrift een verzoek om voorlopige voorziening worden gedaan bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. Een kopie van het bezwaarschrift dient te worden meegestuurd.

 

In uw beroepschrift moet het volgende staan:

  • 1.

    uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;

  • 2.

    een omschrijving van het besluit waartegen beroep wordt ingediend (nummer Gemeenteblad); U kunt de datum en ons zaaknummer noemen of een kopie meesturen;

  • 3.

    de redenen waarom beroep wordt ingediend;

  • 4.

    de datum en uw handtekening;

  • 5.

    als het bezwaar door iemand anders dan de belanghebbende wordt ingediend, moet een volmacht worden meegestuurd, tenzij de gemachtigde een advocaat is.

 

Waarom publiceren wij dit bericht?

Hiermee laten wij u weten dat er iets verandert in uw omgeving.

 

Heeft u vragen?

Neem dan contact met ons op door te bellen naar + 14 0523 of stuur een e-mail naar grondstoffenplan@hardenberg.nl.

 

Hardenberg, 18 december 2025

Naar boven