Benoeming leden centraal stembureau 2025

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrechtse Heuvelrug,

 

Overwegende dat:

  • het centraal stembureau tot taak heeft te voorzien in de opvolging als een zittend raadslid vertrekt en daarnaast zorg draagt voor de registratie van aanduidingen van politieke partijen;

  • uit de wet voortvloeit dat de burgemeester voorzitter is van het centraal stembureau;

Gelet op: De artikelen E 15, E 19 en E 20 van de Kieswet,

 

Besluit:

  • 1.

    De hierna genoemde personen te benoemen als leden van het centraal stembureau voor de verkiezing van de leden van de gemeenteraad;

     

    Als lid, tevens plaatsvervangend voorzitter:

    M. Kortekaas-Dol,(teamleider Publiek)

     

    als lid:

    H.F. Bakker (senior medewerker burgerzaken)

    H.C.M. van Veen- van den Oudenalder (senior medewerker burgerzaken)

    M. van Aagten-van Dijk (medewerker burgerzaken)

     

    als plaatsvervangend lid:

    M..G.M. Bouwman (medewerker burgerzaken)

    V.M.J. Roelofs (medewerker burgerzaken)

    V.M.J Verstappen (medewerker burgerzaken)

     

  • 2.

    De kamer van de burgemeester aan te wijzen als geschikte ruimte voor het houden van de zittingen van het centraal stembureau.

     

  • 3.

    De benoemingen in te laten gaan vanaf datum inwerkingtreding van dit besluit tot en met 31 december 2025.

Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrechtse Heuvelrug in de vergadering van 4 november 2025.

Naar boven