Wijziging van de Mandaatregeling van de gemeente Gulpen-Wittem 2023

Burgemeester en wethouders van Gulpen-Wittem besluiten,

 

gelet op de gewijzigde structuur van de organisatie van de gemeente Gulpen-Wittem per 1 januari 2025, de Mandaatregeling gemeente Gulpen-Wittem 2023 op onderdelen aan te passen.

 

De mandaten zoals verleend in de Mandaatregeling gemeente Gulpen-Wittem 2023 (hierna te noemen: “de Mandaatregeling”) worden niet inhoudelijk gewijzigd. De wijzigingen zien enkel op functiebenamingen.

 

Het betreft de navolgende wijzigingen:

  • 1.

    Waar men in de Mandaatregeling leest ‘teamleider’, moet worden gelezen ‘afdelingshoofd’;

  • 2.

    Waar men in de Mandaatregeling leest ‘teamleider Informatie’, moet worden gelezen ‘coördinator informatiebeheer’ en ‘coördinator informatiemanagement & beleid’;

  • 3.

    Waar men in de Mandaatregeling leest ‘teamleider Klantenservice’, moet worden gelezen ‘afdelingshoofd dienstverlening’;

  • 4.

    Waar men in de Mandaatregeling leest ‘senior medewerker Veiligheid’, moet worden gelezen ‘kwartiermaker Veiligheid & Handhaving’;

  • 5.

    De term ‘zelforganiserende teams’ komt te vervallen.

Voor het overige blijft de Mandaatregeling ongewijzigd in stand.

 

Dit mandaatbesluit treedt in werking op de dag na publicatie.

Namens het college van burgemeester en wethouders van Gulpen-Wittem,

de secretaris,

dhr. R.H.M. Sluijsmans

de burgemeester,

mw. ing. N.H.C. Ramaekers-Rutjens

Naar boven