Ontvangst aanvraag: Evenementenvergunning - Het organiseren van het Mega Piratenfestijn op 2 oktober 2026 - aan de Haarsterweg in Marum

Op 9 oktober 2025 heeft de gemeente Westerkwartier een aanvraag ontvangen voor het organiseren van het Mega Piratenfestijn op 2 oktober 2026 aan de Haarsterweg in Marum. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer 2025014036.

De aanvraag betreft:

  • Organiseren van een evenement

  • Produceren van geluid

  • Ontheffing artikel 35 van de Alcoholwet

  • In gebruik nemen van tijdelijke bouwsels (BGBOP)

  • Afwijken van bestaande verkeerssituatie

  • Aanstellen van verkeersregelaars

Procedure

De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen de termijn ook opschorten als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@westerkwartier.nl of telefoonnummer 14 0594.

Naar boven