Aanvraag voor een omgevingsvergunning voor het realiseren van drie woningen na sloop van het kassencomplex en de bedrijfswoning op de locatie Jufferstraat 8 en 10 te Malden zaaknummer AB25.00769

Het college van de gemeente Heumen heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen.

Aanvraagdatum: 6 oktober 2025

DSO-kenmerk: 2025100601748

Voor: het realiseren van drie woningen na sloop van het kassencomplex en de bedrijfswoning

Locatie: Jufferstraat 8 en 10 te Malden

Ons zaaknummer: AB25.00769

 

Waarom publiceert de gemeente dit bericht?

Wij willen u laten weten dat er misschien iets verandert in uw directe leefomgeving. Wij hebben een aanvraag ontvangen waar wij een besluit op gaan nemen. U kunt alvast de aanvraag bekijken en hierover vragen stellen. Zodra wij het besluit op de aanvraag hebben genomen, plaatsen wij een nieuw bericht. Op dat moment kunt u reageren, als u het met ons besluit niet eens bent.

 

Heeft u vragen?

Wilt u meer informatie of heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht? Neem contact op met de Omgevingsdienst Regio Nijmegen. Dit kan via 024 751 77 00 of omgevingsloket@odrn.nl. De Omgevingsdienst Regio Nijmegen behandelt deze procedure in opdracht van de gemeente. Noem het zaaknummer AB25.00769 als u contact opneemt, dan kan de Omgevingsdienst u sneller helpen.

Naar boven