Burgemeester en wethouders hebben besloten om een of meer omgevingsvergunningen in te trekken of te wijzigen.
Belanghebbenden kunnen een bezwaarschrift indienen bij burgemeester en wethouders.
Dat kan gedurende 6 weken na verzending aan de geadresseerde van het intrekkings- of wijzigingsbesluit.
Gedurende de bezwarentermijn liggen de stukken ter inzage op het gemeentehuis.
Als u de stukken wilt inzien, verzoeken wij u om daarvoor eerst telefonisch een afspraak te maken.
Het gaat om:
Waar?: Tubbergen, Vosmeerstraat 3
Project?: het gewijzigd uitvoeren op een reeds verleende omgevingsvergunning voor het bouwen van een tandartspraktijk
Verzonden: 08 oktober 2025
-
Bezwaar
Een bezwaarschrift wordt ingediend bij de instantie die het besluit genomen heeft.
Als het tijdig is ingediend, vindt op basis van het bezwaarschrift een heroverweging plaats.
Die heroverweging kan ertoe leiden dat een besluit wordt herroepen en dat in plaats daarvan een nieuw besluit wordt genomen.
Tegen de beslissing op het bezwaarschrift staat beroep open bij de bestuursrechter.
-
Voorlopige voorziening
Meestal treedt een besluit meteen in werking nadat het is bekendgemaakt.
Dat kan onomkeerbare gevolgen hebben.
Wie bezwaar of beroep heeft ingesteld en de beslissing op bezwaar of de uitspraak van de rechter niet kan afwachten, kan aan de bevoegde rechter vragen om het besluit te schorsen of om een andere voorlopige maatregel te treffen.
Voor de mogelijkheid om digitaal een verzoek om voorlopige voorziening in te dienen, kunt u kijken op http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht
-
Contactgegevens van de gemeente:
Adres: Raadhuisplein 1, 7651 CV Tubbergen / Postbus 30, 7650 AA Tubbergen.
Telefoon: 0546- 628000 E- mail: gemeente@Tubbergen.nl