Aanvraag evenementenvergunning A-categorie

De burgemeester maakt bekend dat de volgende aanvraag voor het houden van een evenement is ingediend:

 

Datum

Evenement/aanvraag

Tijdstip

Locatie

Activiteit

November 2025

Zondag 23 november 2025

Intocht Sinterklaas de Hoef

14.30 uur – 16.30 uur

Start ter hoogte van het Kerkplein, de Hoef Oostzijde 44, 1426 AE in de Hoef

Versterkt geluid

 

Deze aanvraag ligt voor een periode van 2 weken ter inzage bij vergunningverlening team Veiligheid. U kunt een afspraak maken via E. iv@derondevenen.nl of T. 0297 29 16 16. Belanghebbenden kunnen hun reactie op deze aanvraag kenbaar maken tot en met 24 oktober 2025.

Deze kan ingediend worden bij de burgemeester van de gemeente De Ronde Venen, team Veiligheid, Postbus 250, 3640 AG Mijdrecht. Graag onder vermelding van ‘reactie aanvraag evenement’. Informatie over deze aanvraag kunt u krijgen via T. 0297 29 16 16.

 

Mijdrecht, 10 oktober 2025

de burgemeester van de gemeente De Ronde Venen,

namens deze:

mevr. C.G.M. Visser, medewerker team Veiligheid

Naar boven