Gemeenteblad van Raalte
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Raalte | Gemeenteblad 2025, 41997 | algemeen verbindend voorschrift (verordening) |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Raalte | Gemeenteblad 2025, 41997 | algemeen verbindend voorschrift (verordening) |
Wijziging Organisatieregeling gemeente Raalte 2019
Artikel 13 Directieteam vervalt.
Artikel 14 Managementteam, wordt gewijzigd en komt te luiden als volgt:
Ieder lid van het managementteam kan zaken indienen voor plaatsing op de agenda en bij de gemeentesecretaris/ algemeen directeur een verzoek indienen om in bijzondere omstandigheden een extra vergadering bijeen te roepen. Onder verantwoordelijkheid van de gemeentesecretaris/ algemeen directeur worden de agenda en bijbehorende stukken gereed gemaakt en, zo mogelijk, ten minste twee dagen voor de vergadering beschikbaar gesteld aan de leden van het managementteam.
De gemeentesecretaris/ algemeen directeur kan besluiten onderdeel-managementteams in te stellen, bijvoorbeeld voor bedrijfsvoering, een specifiek onderdeel van bedrijfsvoering, een beleidsonderwerp, programma, project of thema. Een onderdeel-managementteam kan tijdelijk of structureel zijn. De Gemeentesecretaris/ algemeen directeur bepaalt in het instellingsbesluit de naam, het doel en de samenstelling van het onderdeel-managementteam. Het bepaalde in lid 2, 3, 4, 5 en 11 en artikel 17 is in ieder geval van toepassing op onderdeel-managementteams.
Artikel 16 Voorstellen voor het directieteam vervalt.
Artikel 17 Voorstellen voor het managementteam wordt gewijzigd en komt te luiden als volgt:
Artikel 17 Voorstellen voor het managementteam
Voorstellen van de ambtelijke organisatie voor bespreking in het managementteam, worden, door de gemeentesecretaris/ algemeen directeur, door een directeur of door de verantwoordelijk domeinmanager aan het managementteam voorgelegd.
In Bijlage 8 Uitgangspunten en afbakening generieke taken teamleiders wordt onder “Uitgangspunten voor de afweging over de inzet van teamleiders” het derde opsommingspunt gewijzigd en het punt komt te luiden als volgt:
In Bijlage 8 Uitgangspunten en afbakening generieke taken teamleiders worden aan de “Generieke taken voor teamleiders […]” aan het eind van de opsomming vier nieuwe punten toegevoegd, luidende:
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2025-41997.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.