Uit onderzoek van de gemeente is gebleken dat onderstaande persoon niet meer woont op het adres waar die volgens de Basisregistratie Personen (BRP) staat ingeschreven. Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Druten maakt bekend dat het voornemens is onderstaande persoon ambtshalve uit te schrijven uit de BRP met als reden: “Vertrokken onbekend waarheen” (Vow).
Naam: Priscilla Cornelissen
Geboortedatum: 09-02-1990
Datum voornemen uitschrijving: 09-09 -2025
Toelichting
Artikel 3:41 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om het voornemen ambtshalve uitschrijving uit de BRP te publiceren in het gemeenteblad als de bekendmaking niet kan geschieden door toezending aan belanghebbende.
Staat uw naam hierboven of weet u waar bovenstaande persoon verblijft, neem dan contact op via telefoonnummer 088-4327000 of u stuurt een mail naar burgerzaken@druten.nl .
Een ambtshalve uitschrijving uit de BRP kan tot gevolg hebben dat bovenstaande persoon onder andere geen reisdocumenten en rijbewijs meer kan aanvragen. Ook huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderbijslag en/of een andere vorm van een uitkering of financiële ondersteuning kan worden stopgezet. Daarnaast kan het gevolgen hebben voor de opbouw van de Algemene Ouderdomswet (AOW).
Bent u het met dit voornemen niet eens?
Belanghebbenden kunnen binnen vier weken na deze publicatie schriftelijk en/of mondeling hun zienswijze kenbaar maken op bovengenoemde voornemens tot ambtshalve uitschrijving.
De schriftelijke zienswijze stuurt u naar het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Druten, Heuvel 1 te Druten. Indien u uw zienswijze mondeling kenbaar wenst te maken, verzoeken wij u contact op te nemen via telefoonnummer 088-4327000 voor het maken van een afspraak.
Na het verstrijken van de termijn van vier weken wordt over het voornemen een definitief besluit genomen. Het besluit tot uitschrijving uit de BRP zal in het gemeenteblad worden gepubliceerd.