Gemeenteblad van Oldebroek
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Oldebroek | Gemeenteblad 2025, 30020 | verkeersbesluit of -mededeling |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Oldebroek | Gemeenteblad 2025, 30020 | verkeersbesluit of -mededeling |
Verkeersbesluit gereserveerde parkeerplaats voor opladen elektrische en hybride voertuigen op parkeerplaatsen in de gemeente Oldebroek
De beleidsmedewerker, meneer J. van Oss, namens teammanager Leefomgeving, meneer J. van Dijk, namens burgemeester en wethouders van de gemeente Oldebroek,
Krachtens het besluit van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldebroek van datum en het besluit van teammanager Leefomgeving van datum bevoegd tot het nemen van onderstaand besluit;
Gelet op de Wegenwet, de Wegenverkeerswet 1994 (hierna: WVW 1994), het Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens 1990 (hierna: RVV 1990), het Besluit Administratieve Bepalingen inzake het Wegverkeer (hierna: BABW) en de Uitvoeringsvoorschriften van het Besluit Administratieve Bepalingen inzake het Wegverkeer (hierna: Uitvoeringsvoorschriften BABW),
Overwegingen ten aanzien van het besluit
dat de Groote Woldweg, Heikamp, Boekweitakker, Wortelakker, Koolzaadakker, Roggeakker, Maisakker, Speltakker, Lijsterbesstraat, Ribesstraat, Oude Wapenveldseweg, Berberisstraat, Lavendelstraat, Contoneasterstraat, Magnoliastraat, Seringstraat, Clematisstraat, Rietdekkersweg, Klinkenberg, Populierenhof, Klompenmakersweg, Wildekampsweg, Schapendrift, Hoeloosweg, Turfhorst, Groen van Prinstererlaan, De Savornin Lohmanhof, Abraham Kuyperhof, Aletta Jacobsstraat, Jan van Schaffelaerstraat, Zernikestraat, Nachtegaalstraat, Leeuwerikstraat, Zwaluwstraat, Oude Weg, Noorderbrink, Zwarteweg, Sint Nicolaasplein, Gerrit Blaauwerve, Dominee van Rootselaarerve, Ebbenerve, Essenakker, Eikenhof, Hogekamp, De Hagen, Schippersland, Het Kooiveen, Rustenburgsweg, Beltgravenweg, Middenweg, Elzenweg, Gentiaan, Dominee Otto Veeninglaan, Pimpernel, Van Pijkerenlaan, Bloemstraat, Tulpstraat, Hollanderstraat, Zuiderzeestraatweg, Companjenhof en de Van Asch van Wijcklaan gelegen zijn binnen de bebouwde kom;
dat de Zeuven Heuvels, Vreeweg, Mheneweg Zuid gelegen zijn buiten de bebouwde kom;
dat deze weg in beheer is bij de gemeente Oldebroek;
dat de Groote Woldweg, Heikamp, Boekweitakker, Wortelakker, Koolzaadakker, Roggeakker, Maisakker, Speltakker, Lijsterbesstraat, Ribesstraat, Oude Wapenveldseweg, Berberisstraat, Lavendelstraat, Contoneasterstraat, Magnoliastraat, Seringstraat, Clematisstraat, Rietdekkersweg, Klinkenberg, Populierenhof, Klompenmakersweg, Wildekampsweg, Schapendrift, Hoeloosweg, Turfhorst, Groen van Prinstererlaan, De Savornin Lohmanhof, Abraham Kuyperhof, Aletta Jacobsstraat, Jan van Schaffelaerstraat, Zernikestraat, Nachtegaalstraat, Leeuwerikstraat, Zwaluwstraat, Oude Weg, Noorderbrink, Zwarteweg, Sint Nicolaasplein, Gerrit Blaauwerve, Dominee van Rootselaarerve, Ebbenerve, Essenakker, Eikenhof, Hogekamp, De Hagen, Schippersland, Het Kooiveen, Rustenburgsweg, Beltgravenweg, Middenweg, Elzenweg, Gentiaan, Dominee Otto Veeninglaan, Pimpernel, Van Pijkerenlaan, Bloemstraat, Tulpstraat, Hollanderstraat, Zuiderzeestraatweg, Companjenhof, Van Asch van Wijcklaan, Zeuven Heuvels, Vreeweg en de Mheneweg Zuid wegen zijn zoals bedoeld in artikel 1, lid 1 onder b van de WVW 1994;
dat gelet op bovengenoemd artikel het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek bevoegd is verkeersbesluiten te nemen voor deze weg;
dat de wegencategorisering van de gemeente Oldebroek is opgenomen is het gemeentelijk verkeers- en vervoersplan;
dat deze categorisering aansluit op de categorisering, zoals bedoeld in het landelijk beleid Duurzaam Veilig;
dat de Groote Woldweg, Heikamp, Boekweitakker, Wortelakker, Koolzaadakker, Roggeakker, Maisakker, Speltakker, Lijsterbesstraat, Ribesstraat, Oude Wapenveldseweg, Berberisstraat, Lavendelstraat, Contoneasterstraat, Magnoliastraat, Seringstraat, Clematisstraat, Rietdekkersweg, Klinkenberg, Populierenhof, Klompenmakersweg, Wildekampsweg, Schapendrift, Hoeloosweg, Turfhorst, Groen van Prinstererlaan, De Savornin Lohmanhof, Abraham Kuyperhof, Aletta Jacobsstraat, Jan van Schaffelaerstraat, Zernikestraat, Nachtegaalstraat, Leeuwerikstraat, Zwaluwstraat, Oude Weg, Noorderbrink, Zwarteweg, Sint Nicolaasplein, Gerrit Blaauwerve, Dominee van Rootselaarerve, Ebbenerve, Essenakker, Eikenhof, Hogekamp, De Hagen, Schippersland, Het Kooiveen, Rustenburgsweg, Beltgravenweg, Middenweg, Elzenweg, Gentiaan, Dominee Otto Veeninglaan, Pimpernel, Van Pijkerenlaan, Bloemstraat, Tulpstraat, Hollanderstraat, Zuiderzeestraatweg, Companjenhof, Van Asch van Wijcklaan, Zeuven Heuvels, Vreeweg en de Mheneweg Zuid zijn gecategoriseerd als erftoegangsweg en de weg daarmee deel uitmaakt van het verblijfsgebied;
dat de verkeersfunctie in een verblijfsgebied ondergeschikt is aan de verblijfsfunctie;
dat de gemeente Oldebroek aan Vattenfall een concessie heeft verleend voor het realiseren, exploiteren en beheren van laadpalen;
dat de laadpalen voor deze doelgroepen zijn bestemd:
dat een laadpaal twee aansluitingen voor elektrische voertuigen kent;
dat om een optimale benutting van de openbare oplaadvoorziening te waarborgen, alsmede als gevolg van de verwachte toename van elektrische voertuigen, de verwachte toename aan laadbehoefte te faciliteren, is het wenselijk om nabij elke oplaadvoorziening twee parkeerplaatsen te reserveren waar elektrische voertuigen kunnen laden;
dat dit gerealiseerd kan worden door middel van het plaatsen van het verkeersbord model E8c, confrom bijlage 1 van het RVV 1990 met een onderbord dat aanduidt dat het verkeersbord van toepassing is op twee parkeervakken;
dat de parkeervakken alleen door elektrische voertuigen gebruikt kan worden;
dat het exclusief parkeren voor elektrische auto’s slechts is toegestaan met als doel de auto op te laden, zodat het oplaadpunt voor meerdere gebruikers beschikbaar is;
dat voor de voorspelling over de toekomstige benodigde uitbreiding van het laadnetwerk gebruik is gemaakt van de Outlooks van ElaadNL;
dat op basis van de Outlooks van ElaadNL een benodigde uitbreiding per kern is vastgesteld;
dat op basis van de benodigde uitbreiding per kern laadlocaties zijn gekozen op basis van een goede verdeling over de kern, met zo’n kort mogelijke loopafstand voor toekomstige gebruikers waardoor
dat bij het bepalen van geschikte locaties op deze laadkaart hebben wij rekening gehouden met (technische) eisen en criteria van een oplaadvoorziening in de openbare ruimte op wijk-, straat- , en adresniveau;
dat deze eisen en criteria zijn vastgelegd in de Laadvisie Gemeente Oldebroek;
dat op basis van deze eisen en criteria hebben wij geschikte locaties voor de toekomstige oplaadvoorziening gevonden zoals opgenomen op de participatiekaart voor toekomstige laadlocaties;
dat bij genoemde afweging voor de locatiekeuzes is rekening gehouden met de verkeersbelangen conform de Wegenverkeerswet. Deze afweging maakt integraal onderdeel uit van deze motivering;
dat voorafgaand aan de besluitvorming over deze laadkaart heeft een ontwerplaadkaart voor inspraak ter inzage gelegen. De ingediende reacties zijn betrokken bij de afweging over het genomen besluit op de laadkaart;
dat het belang van het efficiënt kunnen gebruiken van een openbaar oplaadnetwerk prevaleert boven een eventuele lokale parkeerdruk;
dat een elektrisch voertuig veelal in de plaats komt van een regulier voertuig, zodat de parkeerdruk in verhouding nagenoeg gelijk blijft;
dat een verschuiving van parkeerdruk aannemelijk is in een ruimere omgeving (wijkniveau) vanwege continue uitbreiding van het aantal laadvoorzieningen;
dat de feitelijke aanwijzing van parkeerplaatsen in de praktijk geschied alleen nadat hiertoe aanleiding bestaat op basis van een ingediend verzoek of de bezettingsgraad van omliggende bestaande oplaadvoorzieningen;
dat in de Laadvisie Gemeente Oldebroek is vastgesteld dat parkeerdruk alleen geen reden is om geen laadpaal te plaatsen en geen twee parkeerplaatsen te bestemmen voor het opladen van elektrische auto’s;
dat ter uitvoering van de gemeentelijke laadvisie een bijdrage te leveren aan het behalen van (inter)nationale (klimaat)doelstellingen wil de gemeente vervoer zonder emissies stimuleren. Elektrisch vervoer maakt hier onderdeel van uit;
dat elektrisch vervoer draagt bij aan een beter klimaat, het verminderen van geluidhinder en een verbeterde luchtkwaliteit;
dat voor het stimuleren van elektrisch vervoer en een goede werking van een elektrisch voertuig is een gebiedsdekkend netwerk van openbare oplaadvoorzieningen essentieel;
dat dit gebruik geregeld is in artikel 24, lid 1, sub d ten 2e van het RVV 1990, namelijk “de bestuurder mag zijn voertuig niet parkeren op een parkeergelegenheid op een andere wijze of met een ander doel dan op het bord of op het onderbord is aangegeven”;
dat gelet op artikel 12 van het BABW voor het plaatsen van het verkeersbord E8c – met het betreffende onderbord – van bijlage 1 van het RVV 1990 een verkeersbesluit is vereist;
dat gelet op artikel 2 van de WVW 1994 de verkeersmaatregel strekt tot het in stand houden van de weg en het waarborgen van de bruikbaarheid daarvan;
dat gelet op artikel 2 van de WVW 1994 de verkeersmaatregel voorts strekt tot het voorkomen of beperken van door het verkeer veroorzaakte overlast, hinder of schade alsmede de gevolgen voor het milieu, bedoeld in de Wet milieubeheer;
dat gelet op artikel 2 van de WVW 1994 het zoveel mogelijk waarborgen van de vrijheid van het verkeer in het geding komt bij het treffen van deze verkeersmaatregel;
dat gelet op voorgaande overwegingen het zo veel mogelijk waarborgen van de vrijheid van het verkeer van ondergeschikt belang wordt geacht;
dat gelet op artikel 24 van het BABW overleg is gevoerd met de gemandateerde van de politie;
dat de politie heeft ingestemd met de hierna genoemde verkeersmaatregel.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Groote Woldweg, nabij huisnummer 118 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Groote Woldweg, nabij huisnummer 45 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Vreeweg, nabij huisnummer 117 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Mheneweg Zuid, op de parkeerplaats van de Begraafplaats De Eekelenburg als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zeuven Heuvels, nabij huisnummer 6 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zeuven Heuvels, nabij huisnummer 67 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Heikamp, nabij huisnummer 2 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Heikamp, nabij huisnummer 32 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Boekweitakker, nabij huisnummer 23 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Wortelakker, nabij huisnummer 30 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Wortelakker, nabij huisnummer 13 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Koolzaadakker, nabij huisnummer 15 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Koolzaadakker, nabij huisnummer 45 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Roggeakker, nabij huisnummer 54 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Maisakker, nabij huisnummer 22 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Speltakker, nabij huisnummer 22 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Speltakker, nabij huisnummer 17 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Lijsterbesstraat, nabij huisnummer 54 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Ribesstraat, nabij huisnummer 35 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Oude Wapenveldseweg, nabij Keizersweg 1 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Berberisstraat, nabij Hazelaarstraat 1 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Lavendelstraat, nabij huisnummer 34 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Seringstraat, nabij huisnummer 1-115 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Cotoneasterstraat, op het parkeerterrein op het meidoornplein als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Magnoliastraat, nabij huisnummer 24 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Clematisstraat, nabij huisnummer 10 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Rietdekkersweg, nabij huisnummer 33 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Klinkenberg, nabij huisnummer 22 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Populierenhof, nabij huisnummer 4 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Klompenmakersweg, nabij huisnummer 3 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Wildekampsweg, nabij huisnummer 57 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Schapendrift, nabij huisnummer 36 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Hoeloosweg, op het parkeerterrein van Voetbalvereniging WHC als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Turfhorst, nabij Noordsingel 189 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Groen van Prinstererlaan, nabij huisnummer 16 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op De Savornin Lohmanhof, nabij huisnummer 1 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Abraham Kuyperhof, nabij huisnummer 12 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Aletta Jacobsstraat, nabij huisnummer 7 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Jan van Schaffelaerstraat, nabij de speeltuin Elias Beeckmanstraat als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zernikestraat, nabij huisnummer 2 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Nachtegaalstraat, nabij huisnummer 30 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Leeuwerikstraat, nabij huisnummer 21 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zwaluwstraat, nabij huisnummer 44 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zwaluwstraat, nabij Dorpshuis ‘De Bouwvakker’ als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Oude Weg, nabij huisnummer 7 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Noorderbrink, nabij huisnummer 20 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zwarteweg, nabij huisnummer 26 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Sint Nicolaasplein, op het parkeerterrein van MFC Hart van Oosterwolde als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Gerrit Blaauwerve, nabij Dominee van Rootselaarerve 26 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Dominee van Rootselaarerve, nabij huisnummer 14 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Dominee van Rootselaarerve, nabij huisnummer 9 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Ebbenerve, nabij huisnummer 6 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Essenakker, nabij huisnummer 32 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Eikenhof, nabij huisnummer 2 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Hogekamp, nabij huisnummer 57 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Hogekamp, nabij huisnummer 16 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de De Hagen, nabij huisnummer 189 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Schippersland, nabij huisnummer 2 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Het Kooiveen, nabij huisnummer 2 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Rustenburgsweg, nabij huisnummer 15 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Beltgravenweg, nabij huisnummer 31 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Middenweg, nabij huisnummer 33 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Elzenweg, nabij huisnummer 1 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Gentiaan, nabij huisnummer 49 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Dominee Otto Veeninglaan, nabij huisnummer 27 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Dominee Otto Veeninglaan, nabij huisnummer 88 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Pimpernel, nabij huisnummer 1 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Van Pijkerenlaan, nabij huisnummer 82 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Bloemstraat, nabij huisnummer 63 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Bloemstraat, nabij huisnummer 31 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Tulpstraat, nabij huisnummer 2 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Hollanderstraat, nabij huisnummer 23 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zuiderzeestraatweg, nabij de Plus als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zuiderzeestraatweg, nabij huisnummer 133 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Zuiderzeestraatweg, nabij de Boni als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Companjenhof, nabij huisnummer 3 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- Het aanwijzen van twee parkeerplaatsen op de Van Asch van Wijcklaan, nabij huisnummer 31 als parkeergelegenheid alleen bestemd voor het opladen van elektrische voertuigen, door het plaatsen van bord E8c van Bijlage 1 van het RVV 1990 met het onderbord om twee parkeerplaatsen aan te duiden, dan wel een rechtsgeldige opvolger van deze borden, één en ander conform bijlage 1.
- De feitelijke aanwijzing van parkeerplaatsen in de praktijk geschied alleen nadat hiertoe aanleiding bestaat op basis van een ingediend verzoek, gebruik van omliggende bestaande oplaadvoorzieningen of voor een goede laadpaaldekking over de gemeente binnen een uitvoeringstermijn van 3 jaar.
Dit besluit treedt in werking na bekenmaking in het gemeenteblad.
Bent u het niet eens met het besluit? Neemt u dan eerst telefonisch contact met ons op via 0525 63 82 00. We nemen dan samen met u ons besluit door. Komen we er niet uit, dan kunt u een bezwaarschrift indienen.
Wilt u weten hoe u een bezwaarschrift indient? Kijkt u dan op www.oldebroek.nl/bezwaar
U kunt uw bezwaarschrift op 2 manieren indienen: • Digitaal. Op www.oldebroek.nl/bezwaar. U heeft hiervoor een DigiD-inlogcode nodig. • Per post. Stuurt u uw bezwaarschrift naar:
College van burgemeester en wethouders van Oldebroek Raadhuisplein 1 8096CP Oldebroek
U kunt binnen 6 weken na de verzenddatum van dit besluit laten weten dat u het niet eens bent het besluit. Stuurt u het bezwaarschrift niet op tijd? Dan kan het zijn dat uw bezwaar niet wordt behandeld.
Wat schrijft u in uw bezwaarschriftIn het bezwaarschrift zet u:
• Uw naam, adres en telefoonnummer • Een duidelijke omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt • De reden waarom u bezwaar maakt • De datum en uw handtekening
Stuur ook een kopie van deze brief met uw bezwaarschrift mee.
Maakt u namens iemand anders bezwaar? Stuur dan een volmacht mee.
Voorlopige voorzieningAls u een bezwaarschrift opstuurt, dan heeft dit geen schorsende werking. Dat betekent dat het besluit blijft gelden zolang uw bezwaarschrift in behandeling is. Het kan zijn dat u dit niet wilt. Bijvoorbeeld omdat het besluit onherstelbare gevolgen voor u heeft. Dan kunt u een verzoek om een voorlopige voorziening indienen. U doet dat door een brief te sturen, met een kopie van uw bezwaarschrift, naar de Voorzieningenrechter van de Rechtbank Gelderland, sector Bestuursrecht, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Let op! U betaalt administratiekosten (griffierechten) als u de rechter vraagt om een voorlopige voorziening. Op www.rechtspraak.nl leest u hier meer over.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2025-30020.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.