Kennisgeving rectificatie ontvangst vergunningaanvraag, wijzigen van kantoorfunctie naar opvanglocatie (afwijken regels omgevingsplan) aan de Hazenweg 121 in Hengelo

Op 22 mei 2025 heeft de gemeente een aanvraag ontvangen voor een Omgevingsvergunning voor het wijzigen van kantoorfunctie naar opvanglocatie (afwijken regels omgevingsplan) op locatie Hazenweg 121 in Hengelo.

Rectificatie eerdere publicatie, hierin stond het adres niet juist vermeld.

De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00001983. De aanvraag betreft:

  • afwijken van regels in het Omgevingsplan

Procedure

De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. De termijn wordt opgeschort als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn. In dit stadium is het niet mogelijk om bezwaar te maken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via gemeente@hengelo.nl of telefoonnummer 14 074.

Naar boven