Gemeenteblad van Reusel-De Mierden
| Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
|---|---|---|---|
| Reusel-De Mierden | Gemeenteblad 2025, 229185 | delegatie- of mandaatbesluit |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
| Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
|---|---|---|---|
| Reusel-De Mierden | Gemeenteblad 2025, 229185 | delegatie- of mandaatbesluit |
Mandaatbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Reusel-De Mierden 2025
De heffings- en invorderingsambtenaar van de gemeente Reusel-De Mierden, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft;
In verband met de doelmatigheid is het wenselijk om bevoegdheden te mandateren;
Gelet op de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht;
“mandaatbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Reusel-De Mierden 2025”
Onder ‘mandaat’ wordt in dit besluit verstaan: de bevoegdheid om in naam en onder verantwoordelijkheid van de heffings-/invorderingsambtenaar besluiten te nemen.
Artikel 2 Omschrijving mandaten
De heffingsambtenaar verleent aan alle medewerkers van het team belastingen het mandaat voor het voeren van correspondentie voor de heffing van gemeentelijke belastingen en de uitvoering van de Wet WOZ. Dit mandaat geldt niet voor de uitspraken op bezwaarschriften en correspondentie van beroepsprocedures.
De ondertekening van uitgaande stukken, waarop de besluitbevoegdheid van de heffingsambtenaar betrekking heeft, is als volgt:
“Namens de heffingsambtenaar”,
Deze brief wordt digitaal opgemaakt, daarom staat er op deze brief geen handtekening van de schrijver
Artikel 5 Inwerkingtreding en citeertitel
Dit besluit is vastgesteld door de heffings- en invorderingsambtenaar van Reusel-De Mierden op 6 mei 2025.
De heffingsambtenaar van Reusel-De Mierden
De invorderingsambtenaar van Reusel-De Mierden
Bijlage 1, mandaten bevoegdheden heffings- en invorderingsambtenaar
De medewerker voor de situaties zoals genoemd in de onderstaande tabel zijn bevoegd om namens de hef-fingsambtenaar op te treden bij de vaststelling van het verschuldigde legesbedrag.
De medewerker voor de situaties zoals genoemd in de onderstaande tabel zijn bevoegd om namens de invor-deringsambtenaar op te treden bij het uitvoeren van de invordering in eerste aanleg.
Met medewerker wordt in de tabel bedoeld degene die de betreffende werkzaamheden uitoefent volgens de vastgestelde kerntaken, dan wel volgens de taken van het team, diens vervanger en degene die op incidentele basis – in opdracht van de secretaris of het afdelingshoofd – de betreffende werkzaamheden verricht.
GOB: team Gebiedsontwikkeling - Beheer
OKE: team Omgevingskwaliteit – Economie
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2025-229185.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.