Derde wijzigingsbesluit van het Organisatiebesluit 2021

Burgemeester en wethouders van de gemeente Venlo;

gezien het voorstel van het college van 11 juni 2024;

gelet op artikel 160 Gemeentewet;

overwegende, dat de uitvoering van de salarisadministratie niet langer wordt uitgevoerd door het team Administratie, maar een taak wordt van het team Personeel en organisatie en dat het Organisatiebesluit hier op moet worden aangepast;

besluiten:

 

Tot het vaststellen van het navolgende 3e wijzigingsbesluit van het Organisatiebesluit 2021;

Artikel I

In artikel 3.1 bij de hoofdtaken van het team Administratie onder de eerste bullit de verwijzing naar de salarisadministratie verwijderd, waardoor deze taak als volgt komt te luiden:

  • gemeentelijke administratie, inclusief een subadministratie als de parkeeradministratie

Artikel II

In artikel 3.17 bij de hoofdtaken van het team Personeel en organisatie wordt een bullit toegevoegd, zijnde:

  • salarisadministratie

Artikel III

  • 1.

    Artikel I en II van dit besluit treden in werking met ingang van de dag na bekendmaking;

  • 2.

    Dit besluit kan worden aangehaald als “3e wijziging van het Organisatiebesluit ”.

Venlo, 11 juni 2024

Burgemeester en wethouders van Venlo

de secretaris, de burgemeester

Twan Beurskens, Antoin Scholten

Naar boven