Mandaatbesluit naheffingsaanslagen parkeerbelastingen Schiedam 2024

De heffingsambtenaar en de invorderingsambtenaar van de gemeente Schiedam;

Gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht en het aanwijzingsbesluit heffingsambtenaar en aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar leges en parkeerbelastingen Schiedam 2024 van 26 november 2024;

 

Besluit vast te stellen het volgende:

 

Mandaatbesluit naheffingsaanslagen parkeerbelastingen Schiedam 2024

Artikel 1.  

  • 1.

    Aan de manager Veiligheid en de teamleider Toezicht en Handhaving Openbare Orde (THOR) wordt mandaat verleend tot het nemen van de volgende besluiten:

  • het vaststellen van de naheffingsaanslagen parkeerbelastingen ingevolge de geldende Verordening parkeerbelastingen.

  • 2.

    De in artikel 1 bedoelde personen kunnen van de in dat lid genoemde besluiten ondermandaat verlenen aan medewerkers van team toezicht en Handhaving Openbare orde.

Artikel 2. Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking ervan, werkt terug tot en met 1 januari 2024 en vervangt het Mandaatbesluit parkeerbelastingen (naheffingsaanslagen) Schiedam 2016 van 7 januari 2016.

Artikel 3. Besluiten genomen voor inwerkingtreding

Besluiten die, vanaf 1 januari 2024 tot inwerkingtreding van dit besluit, in mandaat zijn genomen, worden met dit besluit bekrachtigd.

Artikel 4. Citeertitel

Dit besluit wordt aangehaald als: Mandaatbesluit naheffingsaanslagen parkeerbelastingen Schiedam 2024.

Schiedam, 17 februari 2025,

de gemeenteambtenaar voornoemd,

Ondergetekende stemt in met het bovenstaande besluit

Naam

J. van Barneveld

functie

Manager Veiligheid

(Tot 1 november 2024)

Teamleider Toezicht en

Handhaving Openbare Orde

(Per 1 november 2024 tot

1 maart 2025)

G. Brinker

Teamleider Toezicht en

Handhaving Openbare Orde

(per 1 maart 2025)

J. Jansen

Manager Veiligheid

(vanaf 1 november 2024)

Tegen dit besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na de dag van bekendmaking van dit besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij de teamleider Administratie Bedrijfsvoering, Postbus 1501, 3111 EA Schiedam.

 

De belanghebbende kan het bezwaarschrift ook door een gemachtigde laten indienen. Voeg dan een machtiging bij het bezwaarschrift.

 

Zorg ervoor dat het bezwaarschrift in elk geval de volgende gegevens bevat:

  • -

    de naam en het adres van de belanghebbende;

  • -

    de dagtekening;

  • -

    een kopie van het besluit;

  • -

    de gronden van het bezwaar;

de handtekening van de belanghebbende of de handtekening van de gemachtigde

 

Dit besluit wordt gepubliceerd in het Gemeenteblad op officielebekendmakingen.nl

Naar boven