4e wijziging van het Organisatiebesluit gemeente Venlo 2021

Burgemeester en wethouders van de gemeente Venlo;

gezien het collegevoorstel van 25 maart 2025 ;

gelet op artikel 160 van de Gemeentewet;

overwegende dat de gemeente weer zelf afval zal gaan ophalen en een rayon afval zal worden ondergebracht bij het team Buitendienst;

besluiten:

Tot het vaststellen van de navolgende 4e wijziging van het Organisatiebesluit gemeente Venlo 2021;

Artikel I

De taak “Afval” wordt verplaatst van het team Realisatie en beheer openbare ruimte naar het team Buitendienst.

Dientengevolge wordt in artikel 3.20 bij de hoofdtaken van het team Realisatie en beheer openbare ruimte de 12e bullit met de taak “Afval” geschrapt.

Aan artikel 3.3 wordt bij de hoofdtaken van het team Buitendienst een 8e bullit met de taak “Afval” toegevoegd.:

Artikel II

1. Dit besluit treedt in werking met ingang per 1 april 2025;

2. Dit besluit kan worden aangehaald als “4e wijziging van het Organisatiebesluit gemeente Venlo 2021”.

Venlo, 25 maart 2025

Burgemeester en wethouders van Venlo

de secretaris , de burgemeester

Twan Beurskens, Antoin Scholten

Naar boven