|
NR.
|
BESLISSINGS- EN ONDERTEKENINGSMANDAAT
|
ONDERMANDAAT AAN
|
BIJZONDERHEDEN
|
|
|
ALGEMEEN
|
|
|
|
1.
|
Doorzenden geschriften
|
Alle medewerkers
|
Op grond van artikel 2:3 Algemene wet bestuursrecht
|
|
2.
|
Verstrekken van feitelijke informatie aan derden
|
Alle medewerkers
|
Voor zover noodzakelijk en passend binnen het HR-21 functieprofiel dat op de functie van de medewerker van toepassing is
|
|
3.
|
Correspondentie met advocaat over een lopende zaak/rechtsgeding
|
Medewerkers belast met de betreffende zaak
|
|
|
4.
|
Opsturen van stukken naar de commissie bezwaarschriften, rechtbank, gerechtshof, Centrale Raad van Beroep, Raad van State en Hoge Raad, inclusief verweerschrift
|
Medewerkers belast met de betreffende zaak
|
Betreft bezwaar, beroep, hoger beroep en cassatie
|
|
|
SPECIFIEK
|
|
Voor de bevoegdheden onder de nummers 5 tot en met 14 wordt aan deze functionarissen slechts ondermandaat verleend voor zover noodzakelijk en passend binnen het HR-21 functieprofiel dat op de functie van de medewerker van toepassing is
|
|
5.
|
Verstrekken van taxatieopdrachten ter voorbereiding van overeenkomsten tot maximaal € 10.000,00 per opdracht, mits passend binnen de vastgestelde budgetten en kaders
|
Makelaars en Privaatjuristen
|
|
|
6.
|
Verstrekken van aanvullende opdrachten ter voorbereiding of ter uitvoering van overeenkomsten tot maximaal € 25.000,00 per opdracht, mits passend binnen de vastgestelde budgetten en kaders
|
Makelaars en Privaatjuristen
|
Waaronder opdrachten voor bodemonderzoek, groen- werkzaamheden, sloop-/opruimwerkzaamheden, overname leasecontracten
|
|
7.
|
Verstrekken van aanvullende opdrachten ter voorbereiding of ter uitvoering van verkopen/ verhuren snippergroen tot maximaal € 5.000,00 per opdracht, mits passend binnen de vastgestelde budgetten en kaders
|
Juridisch administratief medewerkers, Makelaars en Privaatjuristen
|
Waaronder opdrachten voor bodemonderzoek, groen werkzaamheden, sloop-/opruimwerkzaamheden
|
|
8.
|
Voeren van onderhandelingen vooruitlopend op de eventuele totstandkoming van overeenkomsten
|
Juridisch administratief medewerkers, Makelaars en Privaatjuristen
|
|
|
9.
|
Toezenden van conceptovereenkomsten en conceptverklaringen aan wederpartij(en) onder voorbehoud van instemming en ondertekening van het college van burgemeester en wethouders of een gemandateerde
|
Juridisch administratief medewerkers, Makelaars en Privaatjuristen
|
|
|
10.
|
Namens de gemeente instemmen met de inhoud van notariële akten op basis waarvan de aktepasseringen zullen plaatsvinden
|
Juridisch administratief medewerkers, Makelaars en Privaatjuristen
|
|
|
11.
|
Afhandelen verzoeken notarissen
|
Juridisch administratief medewerkers, Makelaars en Privaatjuristen
|
Waaronder onderwerpen met betrekking tot oude of vigerende algemene verkoopvoorwaarden, vestiging hypotheken op beperkte rechten
|
|
12.
|
Corresponderen met externen over praktische dan wel vakinhoudelijke aangelegenheden (waaronder makelaars, taxateurs, notarissen en advocaten)
|
Juridisch administratief medewerkers, Makelaars en Privaatjuristen
|
|
|
13.
|
De gemeente vertegenwoordigen, inclusief het namens de gemeente uitbrengen van de stem, in de algemene ledenvergadering van de Vereniging van Eigenaars, mits passend binnen de vastgestelde budgetten en kaders
|
Makelaars, Privaatjuristen en Medewerkers Gebouwen
|
|
|
14.
|
Verstrekken van opdrachten voor werken en diensten tot maximaal € 6.000,00 per opdracht, mits passend binnen de vastgestelde budgetten en kaders
|
Vakbeheerder Gebouwen
|
|