Achtste wijziging van de Regeling organisatie 2016

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Rotterdam;

 

gelezen het voorstel van de wethouder Financiën, Organisatie, Dienstverlening en Grote Projecten van 8 februari 2024, kenmerk: M2401-6460;

 

gelet op artikel 160, eerste lid, onderdeel c van de Gemeentewet;

 

overwegende, dat het wenselijk om onderhavige regeling te wijzigen ter zake van de onderdelen van cluster Dienstverlening zoals genoemd in artikel 9, teneinde deze in overeenstemming te brengen met de feitelijke situatie;

 

besluit:

Artikel I  

Artikel 9, tweede lid, van de Regeling organisatie 2016 komt te luiden:

 

  • 2.

    Het cluster Dienstverlening bestaat uit de volgende onderdelen:

    • Directie Klantcontact;

    • Directie Wijken, Participatie en Stadsarchief;

    • Directie Burgerzaken en Belastingen;

    • Bureau Ondersteuning Dienstverlening.

Artikel II  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van het gemeenteblad waarin het wordt geplaatst.

Aldus vastgesteld in de vergadering van 27 februari 2024.

De secretaris,

J.H. Meijer, l.s.

De burgemeester,

A. Aboutaleb

 

Dit gemeenteblad ligt ook ter inzage bij het Concern Informatiecentrum Rotterdam (CIC): 010-267 2514 of bir@rotterdam.nl

Naar boven