Organisatiebesluit Alblasserdam 2021, eerste wijziging

 

 

Intitulé

 

Organistiebesluit Alblasserdam 2021, eerste wijziging

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Alblasserdam,

 

Gelet op het gestelde in de artikelen 103, 106 en 160 Gemeentewet,

 

Overwegende,

 

dat het wenselijk is de vervangingsregeling zoals opgenomen in het huidige organisatiebesluit aan te passen,

 

besluit:

 

vast te stellen: Organisatiebesluit Alblasserdam 2021, eerste wijziging.

 

Artikel I

Artikel 9 lid 1 komt als volgt te luiden:

  • 1.

    Bij afwezigheid van de gemeentesecretaris/algemeen directeur wordt deze vervangen door achtereenvolgens:

    • a.

      De eerste loco-gemeentesecretaris (afdelingshoofd Buiten);

    • b.

      De tweede loco-gemeentesecretaris (afdelingshoofd RMO);

    • c.

      De derde loco-gemeentesecretaris (Concerncontroller).

Artikel II

Artikel 9 lid 2 komt als volgt te luiden:

  • 2.

    Bij afwezigheid van een afdelingshoofd wordt deze vervangen volgens het volgende vervangingsschema:

    • a.

      Het afdelingshoofd teams F&C, B&B en Ondersteuning en Veiligheid wordt vervangen door het afdelingshoofd Buiten (eerste vervanger) en het afdelingshoofd RMO (tweede vervanger).

    • b.

      Het afdelingshoofd Buiten wordt vervangen door het afdelingshoofd teams F&F, B&B en Ondersteuning en Veiligheid (eerste vervanger) en het afdelingshoofd RMO (tweede vervanger).

    • c.

      Het afdelingshoofd RMO wordt vervangen door het afdelingshoofd Buiten (eerste vervanger) en het afdelingshoofd teams F&C, B&B en Ondersteuning en Veiligheid (tweede vervanger).

Artikel III

  • 1.

    Dit besluit kan worden aangehaald als 'Organisatiebesluit Alblasserdam 2021, eerste wijziging'.

  • 2.

    Dit besluit treedt in werking de dag na bekendmaking.

 

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van 16 januari 2024

De secretaris, De burgemeester,

S. van Heeren J.W. Boersma

Naar boven