Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen BRP door de informatiebeheerder gemeente Oldambt 2024

 

De informatiebeheerder van de gemeente Oldambt;

 

gelet op artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2019;

 

gelet op het Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen BRP door het college gemeente Oldambt 2024;

 

b e s l u i t:

 

vast te stellen het Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen BRP door de informatiebeheerder gemeente Oldambt 2024

 

 

Gegevensbeheer

Als gegevensbeheerder BRP is aangewezen:

  • Medewerker Gegevens II, team Toegang KCC

Applicatiebeheer

Als applicatiebeheerder BRP is aangewezen:

  • Medewerker Systemen III, team Advies & Services

  • Zijn/haar plaatsvervanger is:

  • Medewerker Systemen IV, team Advies & Services

  • Medewerker Beleidsuitvoering III, team Advies & Services

Berichtenverkeer

Naast de gegevensbeheerder zijn tevens belast met het berichtenverkeer:

  • Medewerkers Publiek I, team Toegang KCC

  • Medewerker Administratief & Secretarieel V, team Toegang KCC

  • Medewerker Ontwerp en Voorbereiding V, team Toegang KCC

Gegevensverwerking

Als gegevensverwerkers worden aangewezen:

  • Alle medewerkers van het team Toegang KCC

  • Medewerker Ontwikkeling III, team Kwaliteit & Control

  • Medewerker Beleidsuitvoering IV van team Kwaliteit & Control

die belast zijn met taken op het gebied van de BRP

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de wet BRP

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de wet bedoelde verklaring wordt toegekend aan:

  • medewerker Gegevens II, team Toegang KCC

  • medewerkers Publiek I, team Toegang KCC

Fraudecoördinatie

Als fraudecoördinatoren zijn aangewezen:

  • Medewerker Gegevens II, team Toegang KCC

  • Medewerker Publiek I, team Toegang KCC

Aldus vastgesteld door de informatiebeheerder op 8 februari 2024

De informatiebeheerder,

A.H. Roeters

Naar boven