Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren inzake inlichtingenverplichtingen

Het college van burgemeester en wethouders van Ameland;

Gelet op de artikelen 160, eerste lid, onder c, 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken (Wet WOZ), artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen (Awr) en arti­kel 63a van de Invorderingswet 1990;

B E S L U I T:

Artikel 1. Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invorde­ring van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen be­doeld in de artikelen 47, 49 en 50 van de Awr en in de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepas­sing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet:

  • a.

    S.R. Winia, controller

  • b.

    J.D. Kooiker, financieel administratief medewerker

  • c.

    E.R.P. Smit, medewerker WOZ en belastingen

  • d.

    G. Smit, financieel administratief medewerker

  • e.

    I.M. Brouwer, financieel administratief medewerker

  • f.

    medewerkers toezicht en handhaving

  • g.

    senior medewerker burgerzaken, coördinator KCC, medewerkers burgerzaken, medewerkers frontoffice

  • h.

    D.M. Bakker, havenmeester vliegveld, of de voor hem aangewezen vervangers

  • i.

    De directeur van Cannock Chase Public te Druten of de door

    Hem aangewezen medewerkers die optreden als belastingdeurwaarder van de gemeente Ameland

  • j.

    De directeur van N.V. Vitens of de door hem aangewezen medewerkers

Artikel 2.  Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49, 50, 51 en 53a van de Awr, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet WOZ:

  • a.

    S.R. Winia, controller

  • b.

    J.D. Kooiker, financieel administratief medewerker

  • c.

    E.R.P. Smit, medewerker WOZ en belastingen

  • d.

    G. Smit, financieel administratief medewerker

  • e.

    I.M. Brouwer, financieel administratief medewerker

  • f.

    medewerkers toezicht en handhaving

  • g.

    senior medewerker Burgerzaken, coördinator KCC, medewerkers burgerzaken, medewerkers frontoffice

  • h.

    D.M. Bakker, havenmeester vliegveld, of de voor hem aangewezen vervangers

  • i.

    De directeur van TOG Nederland Noord-Oost b.v. te Meppel of de door hem aangewezen medewerkers die optreden als taxateur van de gemeente Ameland

  • j.

    De directeur van N.V. Vitens of de door hem aangewezen medewerkers

Artikel 3.  Dit besluit treedt in werking op 1 december 2024.

Artikel 4.  In te trekken het “Aanwijzingsbesluit Gemeenteambtenaren Inzake Inlichtingenverplichtingen” d.d. 23 november 2021 met dien verstande dat het besluit van toepassing blijft tot de onder artikel 3. genoemde datum.

Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 19 november 2024.

, burgemeester.

, locosecretaris-directeur.

Naar boven