Ingekomen aanvraag evenementenvergunning: Op 11 november 2024 is er een aanvraag evenementenvergunning binnengekomen voor een Kerstborrel op 25 december 2024 te Ruinen op het parkeerterrein aan De Kaamp.

 

Waarom publiceert de gemeente dit bericht?

Een evenementenvergunning wordt bij de gemeente aangevraagd om toestemming te

krijgen voor het organiseren van een vergunning plichtig evenement. Met dit bericht laat

de gemeente u dit weten. Zodat u hiervan tijdig kennis kunt nemen.

Wanneer neemt de gemeente een besluit over de aanvraag van de vergunning?

De gemeente heeft de aanvraag voor een vergunning ontvangen en neemt binnen 8

weken na ontvangst een besluit op de aanvraag. Als de vergunning wordt verleend,

publiceert de gemeente een nieuw bericht. Vanaf dat moment kunt u de documenten met

informatie over de vergunning bekijken en hierop reageren. U kunt nu nog niet reageren.

Heeft u vragen over de aanvraag van de vergunning?

Het is mogelijk om de aanvraag alvast op afspraak in te zien op het gemeentehuis. Voor

informatie over het bekijken van de documenten, voor het maken van een afspraak of

andere vragen kunt u bellen. Dit kan via het telefoonnummer 14 0528.

 

Naar boven