Aanvraag omgevingsvergunning Admiraal Trompstraat 2, 3115HH Schiedam

Burgemeester en wethouders van de gemeente Schiedam hebben op 7 november 2024 een aanvraag om een omgevingsvergunning ontvangen. De vergunning is aangevraagd voor het vervangen van een glazen dak in het atrium van het kantoorpand op het adres Admiraal Trompstraat 2, 3115HH Schiedam. De aanvraag omvat de volgende activiteiten:

  • technische bouwactiviteit

  • bouwactiviteit (omgevingsplan)

De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2024-00001723.

Procedure

De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. Wij kunnen de termijn ook opschorten als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn.

Heeft u vragen over de aanvraag?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de gemeente Schiedam via contact@schiedam.nl of het telefoonnummer 14 010.

Naar boven