Bekendmaking Gemeente Assen

 

Verleende vergunningen en/of ontheffingen op basis van Bijzondere Wetten en/of de Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Assen (APV).

De burgemeester en/of het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Assen maken bekend dat de volgende vergunningen/ontheffingen zijn verleend:

 

  • 1.

    Vergunning op basis van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Assen voor het houden van een evenement Jack’s Internationale Drenthe Rally op KP Anreep in Assen op 17 november 2024 van 09.00 uur tot 16.30 uur.

  • 2.

    Vergunning op basis van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Assen voor het houden van een evenement Lichtjestocht door de wijk Peelo op 24 december 2024 van 17.00 uur tot 20.00 uur.

  • 3.

    Vergunning op basis van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Assen voor het houden van een evenement ICW MTB Wintercup aan Baggelhuizerplas op 10 november 2024 van 09.00 uur tot 16.30 uur.

  • 4.

    Vergunning op basis van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Assen voor het houden van een evenement Sinterklaasintocht aan (Kop van de) Vaart en binnenstad op 16 november 2024 van 11.00 uur tot 16.00 uur.

  • 5.

    Vergunning op basis van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Assen voor het houden van een evenement Baggelhuizercrossloop aan Baggelhuizerplas op 17 november 2024 van 08.30 uur tot 15.00 uur.

  • 6.

    Vergunning op basis van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Assen voor het houden van een evenement Gotcha bij Podium Zuidhaege op 30 november 2024 van 15.00 uur tot 20.00 uur.

     

Vragen

Heeft u vragen over een verleende vergunning of ontheffing? Neem dan contact op met het Team Vergunningen, Toezicht en Handhaving via telefoonnummer 14 0592 of via het e-mailadres vth@assen.nl.

Bezwaar indienen

Wie het niet eens is met een besluit van de gemeente Assen kan bezwaar maken.

U stuurt dan een bezwaarschrift naar het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen. Het bezwaar moet u binnen zes weken opsturen. De termijn begint één dag nadat de gemeente het besluit bekend maakt. Vermeld altijd:

  • 1.

    naam en adres;

  • 2.

    datum;

  • 3.

    omschrijving van het bestreden besluit;

  • 4.

    reden van bezwaar;

  • 5.

    handtekening;

  • 6.

    e-mailadres.

 

Digitaal indienen bezwaarschrift

Het indienen van een bezwaarschrift kan ook digitaal, maar dan alleen via de website van de gemeente Assen. Op grond van de wet moet een bezwaarschrift namelijk ondertekend worden en op dit moment kan dit alleen nog maar via DigiD.

Voor meer informatie, zie: www.assen.nl of bel naar het Klanten Contact Centrum via telefoonnummer 14 0592.

 

Assen. 7-11-2024

Gemeente Assen

Naar boven