WILT U EEN EVENEMENT ORGANISEREN IN 2025?

 

Meld het evenement dan aan vóór 18 november 2024.

 

Wij stemmen de data en locatie van evenementen graag goed en op tijd af met de organisatoren.

Zo weten wij wie, wanneer en waar men een evenement wil organiseren.

Wat is de invloed daarvan op de openbare ruimte en veiligheid?

De Evenementenkalender helpt ons om de evenementen goed te spreiden over het jaar.

 

Wat moet u weten?

  • 1.

    Een aanmelding van een evenement voor de ‘Evenementenkalender’ is nog geen aanvraag voor een evenementenvergunning.

  • 2.

    Staat uw evenement op de ‘Evenementenkalender’? Dan gaan wij ervan uit dat u voor die datum een evenementenvergunning aanvraagt.

  • 3.

    Vraag minimaal 8 of 12 weken voor het evenement een vergunning aan.

  • 4.

    Alle informatie over vergunningen en meldingen kunt u vinden op onze website en in de evenementenwijzer.

     

Hoe meldt u uw evenement aan voor de ‘Evenementenkalender’?

  • 1.

    Via het aanmeldformulier (zie bijlage) meldt u uw evenement aan.

  • 2.

    U mailt het formulier naar evenementen@hilversum.nl

  • 3.

    U ontvangt een bevestiging dat uw aanmelding is ontvangen.

  • 4.

    Is de gewenste datum of locatie al door een ander aangemeld? Dan ontvangt u hiervan bericht en zullen we met u een alternatieve datum en/of locatie bepalen.

     

Bijzonderheden voor evenementen in 2025

  • 1.

    De leges voor een nieuw of bestaand evenement met laag risico (A) bedraagt €178,85.

  • 2.

    De leges voor een nieuw of bestaand evenement met gemiddeld of hoog risico (B of C) bedraagt €447,20.

  • 3.

    De Kerkbrink wordt heringericht en is daarom niet beschikbaar als locatie voor een evenement in 2025.

  • 4.

    Voor het aanmelden van een evenement op Koningsdag komt een aparte mail met aanmeldformulier.

     

Heeft u vragen?

Voor al uw vragen kunt u mailen naar evenementen@hilversum.nl

 

 

 

 

Naar boven