Aanvraag evenementenvergunning voor het organiseren van 'Kerstfestijn in combinatie met Opening Klimaatwinkelstraat' op 13 december 2024 in het Centrum van Dalfsen

Op 17-10-2024 heeft de burgemeester van Dalfsen onderstaande aanvraag om een evenementenvergunning op grond van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) ontvangen:

Kenmerk: Z/24/737755

Verzenddatum besluit:

Locatie: in het Centrum van Dalfsen

Projectomschrijving: het organiseren van 'Kerstfestijn in combinatie met Opening Klimaatwinkelstraat' op 13 december 2024

Procedure

De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere voorbereidingsprocedure van toepassing met een beslistermijn van maximaal 8 weken.

De beslistermijn kan eventueel met een termijn van zes weken worden verlengd. Tijdens de behandeling van de aanvraag kunnen de procedure en de beslistermijn worden aangepast.

Voor informatie, vragen of voor het maken van een afspraak voor het inzien van de aanvraag kunt u contact opnemen met het Team Openbare Orde, telefoonnummer 14 0529.

Naar boven