Gemeente Heerlen - ambtshalve uitschrijvingen uit de BRP van 7-10-2024 tot en met 20-10-2024.

 

Het college van Heerlen besluit dat, conform artikel 2.22 Wet BRP, de onderstaande personen per de hieronder aangegeven datum ambtshalve uit te schrijven uit de basisregistratie personen (BRP) . Deze personen staan vanaf die datum niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

De datum van uitschrijving is de datum van verzending van het voornemen van de uitschrijving uit de BRP.

 

- C.M.C. Robilliard, 07-07-2000, datum uitschrijving 15-10-2024

- A. Al Kojok, 05-04-1992, datum uitschrijving 19-09-2024

- J. Sukumar, 05-04-1998, datum uitschrijving 17-09-2024

- C.C. Nahr, 01-10-1979, datum uitschrijving 17-09-2024

- G.H. Dębski, 19-10-1970, datum uitschrijving 17-09-2024

- G. Bihari, 06-02-1987, datum uitschrijving 17-09-2024

- D.A.R. Leonard, 08-02-1995, datum uitschrijving 19-09-2024

- M.D. Spătaru, 17-09-1989, datum uitschrijving 23-09-2024

- N. Huityn, 09-07-1977, datum uitschrijving 27-09-2024

- H. Siemeling, 24-07-1974, datum uitschrijving 27-09-2024

- S. Shadi, 14-05-1979, datum uitschrijving 15-10-2024

- M.S. Noack, 19-07-1995, datum uitschrijving 15-10-2024

- J.A. Moes, 04-07-2004, datum uitschrijving 23-09-2024

- M. Keskin, 07-05-1980, datum uitschrijving 17-09-2024

- N. Romaniuk, 02-06-1977, datum uitschrijving 27-09-2024

- M. Elmer, 08-04-2016, datum uitschrijving 19-09-2024

- W.D. Schaap, 10-09-1977, datum uitschrijving 23-09-2024

- S. Haouli, 29-01-1997, datum uitschrijving 20-08-2024

- A.J. Specht, 25-09-1991, datum uitschrijving 27-09-2024

- G. Rivero Alvarez, 20-07-2004, datum uitschrijving 27-09-2024

- N. Jašarević, 14-06-1999, datum uitschrijving 17-09-2024

- I. Caldeira De Sousa, 21-10-1984, datum uitschrijving 10-09-2024

- K.E. Sousa Campos, 12-07-2009, datum uitschrijving 10-09-2024

Bent u het niet eens met deze beslissing?

Dan kunt u bezwaar maken. Doe dit binnen 6 weken, anders kunnen wij het bezwaar niet afhandelen. Ook als u nog in overleg bent met de behandelend ambtenaar. Bezwaar maken kunt u op twee manieren doen: digitaal of schriftelijk.

Digitaal indienen

Gebruik hiervoor het digitale formulier: www.heerlen.nl/bezwaarschift-indienen . Hiervoor heeft u DigiD nodig. Volg de eenvoudige stappen en stem in met verder contact via de e-mail. U krijgt dan geen papieren post meer.

Belangrijk: u kunt dus geen bezwaar indienen met een e-mail.

Schriftelijk indienen

U kunt uw bezwaarschrift ook per post (of fax) sturen naar:

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerlen

Postbus 1

6400 AA, Heerlen

fax: (045) 560 39 53.

Zet in uw bezwaarschrift ten minste:

  • tegen welk besluit u bezwaar maakt;

  • de datum en het kenmerk van het besluit waartegen u bezwaar maakt. Stuur een kopie van dat besluit mee;

  • uw naam, adres en woonplaats;

  • waarom u bezwaar maakt;

  • uw handtekening;

  • maakt u voor iemand anders bezwaar, stuur dan een machtiging mee.

Naar boven