Gemeente Bergen op Zoom - Aanvraag omgevingsvergunning (regulier) voor Poortweg 8, Bergen op Zoom, het uitbreiden van de bedrijfsruimte en kantoor

[Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Bergen op Zoom maakt bekend, dat het de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning heeft ontvangen:

Aanvraag omgevingsvergunning (regulier)

Aanvraagnummer

Ontvangstdatum

Adres-Activiteit

OW/2024/1224

10-10-2024

Poortweg 8, Bergen op Zoom, het uitbreiden van de bedrijfsruimte en kantoor

De beslisstermijn van een aanvraag omgevingsvergunning waarvoor de reguliere procedure geldt, bedraagt acht weken na dag ontvangst van de aanvraag. Als na het verstrijken van deze termijn nog geen besluit is genomen, ontstaat geen omgevingsvergunning van rechtswege.

Inwerkingtreding Omgevingswet

Op 1 januari 2024 is de Omgevingswet in werking getreden. Aanvragen omgevingsvergunningen die zijn ingediend voor inwerkingtreding van de Omgevingswet worden door toepassing het overgangsrescht nog afgehandeld volgens het oude recht (Wet algemene bepalingen omgevingsrecht en Wet ruimtelijke ordening).

Let op! Tegen een ontvangen aanvraag omgevingsvergunning (zowel regulier als uitgebreid) kan geen zienswijze of bezwaarschrift worden ingediend! Het indienen van een zienswijze of bezwaarschrift is pas mogelijk als een ontwerpbesluit ter inzage is gelegd (zienswijzen, uitgebreide procedure) of als er een besluit is genomen op de aanvraag omgevingsvergunning (bezwaarschrift, reguliere procedure).

Wenst u informatie betreffende een in behandeling zijnde aanvraag omgevingsvergunning, een besluitvorming of wenst u tekeningen in te zien? Neem dan contact op via onze medewerkers van het klant- en contactcentrum telefonisch bereikbaar op nummer 14 0164 of 0164 277 000, vermeld bij uw vraag het dossiernummer en de projectlocatie.

 

Naar boven